Locsolóváró muffinok

Egy gyorsan elkészíthető húsvéti muffint hoztam ma Nektek! Sajnos a héten nem volt időm tortát sütni, ezen kívül pedig mindenképpe...

Egy gyorsan elkészíthető húsvéti muffint hoztam ma Nektek! Sajnos a héten nem volt időm tortát sütni, ezen kívül pedig mindenképpen valami olyan sütit szerettem volna összedobni, aminek az elkészítése annak sem okoz nagy nehézséget, aki még nem mozog otthonosan a konyhában. Még éppen van idő, hogy gyorsan beszerezzük az esetleg hiányzó alapanyagokat, és elkészítsük ezeket az aranyos kis fészkeket a locsolóknak holnapra, vagy hétfőre! :) 



Süssünk egy (vagy több) adaggal a kedvenc muffinunkból. Én most kakaósat készítettem, de természetesen teljesen mindegy, milyen ízűt sütünk. A krémhez összekeverünk egy csomag vaníliás pudingport és 3-4 evőkanál porcukrot, felöntjük 4 dl tejjel, majd folyamatosan kevergetve addig főzzük, míg be nem sűrűsödik. Ezután egy külön tálkában kézi mixerrel habosra keverünk 20 dkg Rama margarint, majd a már kihűlt pudinghoz adjunk, és végül kakaóport is adunk a krémhez. Készíthetjük eleve csokis pudingporból, de én jobban szeretem valódi kakaóporral ízesíteni. De akár vaníliás krémet is használhatunk magában, hiszen a sárga fészek is mutatós lesz! :) A kész krémet habzsákba töltjük, és a legkisebb lyukú nyomófejet használva minden muffinra kis fészkeket nyomunk. A belsejükbe néhány apró cukor- vagy csokitojást helyezünk, én ezen kívül pár szem Dr. Oetker dekorcukorral is díszítettem. Persze ezt nyugodtan el is lehet hagyni :)




Nektek hogy tetszik ez a süti?
Nálatok hagyomány még a locsolkodás, vagy inkább kirándultok húsvétkor? :)




Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. nagyon igényes kinézettel rendelkezik ez a finom muffin, annyira mutatós, vétek megenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ani, nagyon kedves vagy! :)

      Törlés
  2. Mennyire cukik, óriási ötlet!!! :-)

    VálaszTörlés

Flickr Images