Kincsek fillérekért ~ április

Mindig megfogadom, hogy nem veszek több dobozkát, ugyanis már Dunát tudnék rekeszteni, annyit felhalmoztam belőlük. De a KiK-ben igencsa...

Mindig megfogadom, hogy nem veszek több dobozkát, ugyanis már Dunát tudnék rekeszteni, annyit felhalmoztam belőlük. De a KiK-ben igencsak nehéz tartanom magam a fogadalmamhoz, hiszen nagyon könnyű elcsábulni. Most valamennyire mégis sikerült türtőztetnem magam, ugyanis a papír- és fémdobozkák helyett ezt a csodaszép, szív alakú porcelán (ékszertartó?) tálkát hoztam haza. Mindössze 290 Ft-ba került! Végül a dobozok iránti vágyam is ki lett amúgy elégítve, hiszen beszereztem három díszdobozt, melyben a NYEREMÉNYJÁTÉK nyertesei fogják megkapni az ajándékaikat! :)



A Debrecen Pláza emeletén van egy whoop de doo nevű üzlet, ami leginkább egy kínaira hasonlít, csak szűkebb választékkal. Mindenesetre itt is ki lehet fogni remek darabokat, ha szemfülesek vagyunk, és jókor érkezünk! Az ékszerek között én legalábbis mindig találok kedvemre valót. Ezt a pár fülbevalót is ott vettem, 395 Ft-ért, de mivel a lila szín nem igazán illik a ruhatáramba, a kedvenc Moyra körömlakkommal átfestettem :)


Engem cukrászkellékes üzletből és papírboltból a legnehezebb kirángatni. Üres kézzel egyik helyről sem távozhatok. Debrecenben a Burgundia utcán van egy remek papírbolt, ahol mindenféle gyönyörűséget lehet beszerezni: füzetek, írószerek, cukiságok széles választéka, DIY-projektek kellékei... És még sorolhatnám! Most két ív csodaszép, rózsás csomagolópapírt vásároltam, egyenként 325 Ft-ért. Komoly terveim vannak velük! ;)


Ritkán válogatok be a Kincsek fillérekért rovatba Hádás szerzeményeket, de ez az öv kivételt képez. Éppen a derekamra illik, és már látom magam előtt, hogyan fog feldobni egy egyszerűbb fekete-fehér vagy "tengerészes" szettet, ráadásul van is egy pár piros cipőm, ami pont illik hozzá! :) 400 Ft-ba került. 


Lehet, hogy ez a klipszes fülbevaló az ékszeres dobozkámban fog örök nyugalomra lelni, de akkor is muszáj volt megvennem, ha soha nem fogom viselni. Egyszerűen kíváncsi voltam, hogy hogy áll nekem egy ilyen! :D Hát bizony nagyon vagányul!!! 290 Ft-ért vettem a KiK-ben. :)


Mit szóltok az áprilisi szerzeményekhez? :)






Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Megint nagyon tetszenek a "filléres kincseid", a KIK-ért én is odáig vagyok csak ritkán jutok el.
    Legutóbb virágos dobozkára csaptam le (legszívesebben elhoztam volna az összeset), igazából nincs rájuk nagy szükségem de annyira cukik!!!:))
    Nagyon szép lett a fülbevaló!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Sajnos én is havonta egyszer tudok időt szakítani rá, de már csak a rovat miatt sem hagynám ki... :D
      Azokat a virágos dobozkákat biztosan imádtam volna, ó de kár, hogy mikor én mentem, nem volt... :( De lehet, a pénztárcám jobban járt! :D

      Törlés
  2. Nagyon jó dolgokat vettél!:) Nekem sem ártana beszerezni ilyen kis kincseket!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Megmelengetik az ember lelkét, az biztos :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Ugye milyen cuki? :) Szerelem volt első látásra!

      Törlés

Flickr Images