Húsvéti torta

A hétvégém már kicsit húsvéti hangulatban telt, emiatt az aranyos torta miatt, amit tegnap készítettem. Már említettem, hogy a figurákat e...

A hétvégém már kicsit húsvéti hangulatban telt, emiatt az aranyos torta miatt, amit tegnap készítettem. Már említettem, hogy a figurákat előrelátó módon a múlt héten megcsináltam, mert tudtam, hogy ezen a hétvégén arra nem lesz időm, hogy levegőt vegyek. 


Ellep a tanulnivaló, ráadásul pénteken Glamour-napoztam is. Rengeteg mindent sikerült beszereznem, talán ez volt az eddigi legsikeresebb glamúrozásom! :D Na de elég a fecsegésből, röviden a tortáról: három csokis piskótalapot sütöttem, az alsó kettőből kitéptem egy-egy kis falatot (az odú miatt). A szokásos csokikrémemmel vontam be a tortát, és késsel famintát rajzoltam bele. Végül pedig ráhelyeztem a kis fondant-díszeket: virágok, pillangó, és nyuszipopó. Ha nincs időnk, vagy kedvünk fondant-nal babrálni, Dr. Oetker marcipánmasszából is elkészíthetjük őket. Kezdő cukrászoknak is ajánlom ezt a tortát, főleg ha kisgyerek is van a családban. A figurák elkészítésében akár ők is segíthetnek! :) Igazi tavaszi móka!



Nektek hogy tetszik? :)




Olvastad már?

14 hozzászólás

  1. Nan neee, hát ez kész, irtó aranyos! :)) Nagyon ötletes és mutatós, hihetetlen cuki a nyuszi popója :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dii! :) Nagyon örülök, hogy tetszik :P

      Törlés
  2. nagyon cuki ez a nyuszipopós megoldás! :D és persze az egész roppant guszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a nyuszipopó! :D

      Törlés
  3. Nagyon aranyos ez a nyuszipopós torta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :))

      Törlés
  4. Hihetetlen jó, nekem ez most bekerült a kedvenc tortáim egyike közé, azok közül amelyeket te készítesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, ennek nagyon örülök! *-* Nekem inkább csak azért tartozik a kedvenceim közé, mert nagyon gyorsan elkészült :) Mindig nagyon szigorú vagyok magammal, ha tortákról van szó :D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik! *-*

      Törlés

Flickr Images