Glamour-napi örömök

Egy hét késéssel igaz, de ebben a bejegyzésben gyorsan meg szeretném mutatni Nektek, miket sikerült beszereznem a Glamour-napokon :) Idé...

Egy hét késéssel igaz, de ebben a bejegyzésben gyorsan meg szeretném mutatni Nektek, miket sikerült beszereznem a Glamour-napokon :) Idén rendhagyó módon készültem: már kedden körbejártam a Fórumot, felpróbáltam mindent, ami megtetszett, és szépen, pontosan felírtam, melyik boltban mit találtam, mennyibe kerül, mekkora méret kell, AZ ÜZLET MELYIK RÉSZÉN TALÁLHATÓ... Beteges!!! :D Tudom, tudom.


Ruha: H&M 5990 Ft helyett 4790 Ft


De higgyétek el, egy cseppet sem bánom, hogy rászántam néhány órát a keresgélésre kedden délelőtt, amikor nem voltak tömve a boltok. Így otthon szépen át tudtam gondolni, mi az, amire valójában szükségem van, és mi az, amit csak azért vettem volna meg, mert hirtelen megtetszett, utána pedig nem venném fel többet (sajnos eddig mindig volt egy-egy ilyen darab). Büszkén állíthatom, hogy most csupa olyan holmit vásároltam, amire tényleg szükségem volt. Azt javaslom, ha tehetitek, vagyis van rá időtök, Ti is próbáljátok ki ezt a módszert, nem csak a Glamour-napok alkalmával, hanem egyébként is. Mostantól én is gyakrabban alkalmazom, mert ha "alszom egyet" a ruhákra, másnap reggel tisztán látok mindent, és el tudom kerülni az impulzusvásárlást :D


Basic kardigán: H&M 2990 Ft helyett 2390 Ft
Bikini felső: H&M 3490 Ft helyett 2790 Ft


Csíkos blézer: H&M 9990 Ft helyett 7990 Ft
Fekete nadrág: Takko Fashion 5990 Ft helyett 4790 Ft
Világoskék farmer: F&F 5990 Ft helyett 4790 Ft
Bézs farmer: F&F 3490 Ft helyett 2790 Ft


Barackszínű és csíkos pólók: Tally Weijl 1995 Ft helyett 1595 Ft/darab
Mintás szoknya: Tally Weijl 1995 Ft helyett 1595 Ft


12 darabos gyűrűszett: H&M 990 Ft helyett 790 Ft


Maybelline Volum' Express Falsies Black Drama szempillaspirál: 2599 Ft helyett 1250 Ft
Essence studio nails körömfehérítő: 599 Ft helyett 480 Ft
Essence XXL shine szájfény: 599 Ft helyett 480 Ft
Essence szemöldökceruza: 499 Ft helyett 400 Ft
Max Factor alapozó: 3999 Ft helyett 2000 Ft 
Alverde kompakt púder: 1399 Ft helyett 700 Ft


Ti is felhasználtatok idén néhány Glamour-kupont? :)
Miket sikerült beszereznetek?






Olvastad már?

5 hozzászólás

  1. Az a H&M-es ruha csodásan néz ki, gyönyörű *-* A Tally-s mintás szoknya is nagyon tetszik, meg az ujjperc gyűrűk :3
    Úgy látom sikerült rendesen bevásárolnod ;)
    Az Alverde kompakt púdert pár napja fedeztem fel krémmánián - természetesen a Glamour napok után :c Szívesen olvasnék majd róla :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a ruha a kedvencem! Egyszerűen imádom! *-*

      Hú, én már elég régóta használok ilyen Alverde púdert, korábban egy világosabb árnyalatot, most pedig egy sötétebbet vásároltam, mivel újra elkezdtem szoláriumba járni. Eddig nem nagyon írtam termékteszteket, azt sem tudom, hogyan kellene hozzáfognom :$ De ezt a kompakt púdert egyébként csak ajánlani tudom Neked. Én elsősorban azért használom, mert a bőröm hajlamos kicsit zsírosodni, és fényesedni, de ennek a púdernek köszönhetően még tikkasztó hőségben is nagyjából matt marad a bőröm felszíne. Persze mikor már 40 fokban izzadok-fővök a buszon, akkor nem éppen, de ez sem a termék hibája szerintem :D Mivel természetes összetevőkből készült, nem irritálja a bőrt, és nem tömíti el a pórusokat. Korábban Miss Sporty púdert használtam, és nagyon sokszor pattanásos lett tőle a bőröm. Szerintem jó ideig az Alverdénél maradok! :)

      Törlés
  2. Hello! Szuper dolgokat vettél. Én is hasonlókat vettem (alapozó az ugyanez, valamint maybelline púder és egy smokey eyes mayballine szempillaspirál).
    Az ujjperc gyűrűk is nagyon klasszak!! :)
    Én is beújitottam párat ha van kedved nézd meg őket a blogomon.:)
    http://miserydreamlove.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Flickr Images