Cicás virágcserép műanyag palackból

A sütögetés mellett az egyik kedvenc stressz-levezetőm az, amikor haszontalan vagy megunt tárgyakat alakítok át valami cukivá, valami pr...

A sütögetés mellett az egyik kedvenc stressz-levezetőm az, amikor haszontalan vagy megunt tárgyakat alakítok át valami cukivá, valami praktikussá. Most egy nagyon egyszerű ötletet szeretnék Nektek megmutatni: két literes ásványvizes flakonokból készítettem cicás virágcserepeket. Magára az ötletre a Színes Ötletek - a kézügyes blog oldalán bukkantam rá, ahol egyébként rengeteg remek tippet találhattok. Jó pár reggelt töltöttem már el kávéval a kezemben, a Színes Ötletek képeit böngészgetve :$



Először alkoholos filccel felrajzoltam a cicák körvonalait a flakonokra, majd óvatosan, ollóval körbevágtam. Ezután fehér akrilfestékkel festettem le a leendő cicákat, majd miután megszáradtak, még egy réteggel átkentem őket. (Utólag belátom, lehet jobb lett volna, ha fehér festékspray-t használok, mert úgy nem lennének ecsetnyomok a virágcserepeken, hanem szép egyenletesen lehetett volna őket lefesteni. De éppen akrilfesték volt itthon, és én persze miután kitaláltam, rögtön neki akartam látni ezeknek a cukiságoknak! :D) Legvégül az arc részletei következnek: rózsaszín akrilfestékkel készültek a fülek és a nózik, a többi részt pedig fekete alkoholos filccel rajzoltam meg. Ugyanezzel a technikával lehet készíteni bármilyen állatkát: nyuszit, kutyát, macit, vagy amit szeretnénk. Használhatjuk virágcserépnek, vázának, ékszer-, sminkecset- vagy írószertárolónak is. A lehetőségeknek csak a fantáziánk szab határt! :)



Nektek hogy tetszik ez az ötlet? :)





Olvastad már?

21 hozzászólás

  1. Válaszok
    1. Köszönöm Eszter, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Ez nagyon cuki :) Nekem külön tetszik, hogy kicsit csíkos a festés az ecset szálai miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy Neked így is tetszik! :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszzik ez az ötlet. Szerintem ecsettárolónak mindenképp kipróbálom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik Neked az ötlet! :) Biztosan cuki lesz a végeredmény!

      Törlés
  4. Hát ez hihetetlen cuki lett, nagyon kreatív vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Ó, inkább csak sok a szabadidőm! :D

      Törlés
  5. Hát ez nagyon édes! Jó lenne ceruzatartónak is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igen, igazad van, írószertartónak is tökéletes :)

      Törlés
  6. Igazán cuki ötlet, biztos, hogy ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Ha majd kipróbálod, szívesen látnék képet róla, elküldheted nekem a highheelsandcakes@citromail.hu címre, ha van kedved! :)

      Törlés
  7. Nekem is nagyon tetszik. (Egyébként Viki anyukája vagyok.) Köszi, hogy írtál. :))

    VálaszTörlés

Flickr Images