Tell me life is beautiful

A várva várt tavaszt ünnepelve a hétvégén pasztell színekbe bújtam! :) A képeken (és a hajamon, szerencsére) nem látszik, de sajnos nagyon...

A várva várt tavaszt ünnepelve a hétvégén pasztell színekbe bújtam! :) A képeken (és a hajamon, szerencsére) nem látszik, de sajnos nagyon nagy szél fújt. Ezért is kellett mindig összefognom a blézert, különben úgy néztem volna ki, mint aki szárnyakat növesztett :D Szárnyalnék is örömömben, ha végre tényleg beköszöntene az igazi jó idő, és a szekrény mélyére száműzhetnénk a télikabátot és a komor színeket. Remélem, csak napok kérdése, és így lesz! Az amúgy is színes összeállítást a kiegészítők még inkább feldobják: a kedvenc ezüstös-köves nyakláncom, valamint a szegecses bokacsizma. Utóbbit a Deichmannban vásároltam még januárban, amikor le volt értékelve - így féláron jutottam hozzá!




nadrág: C&A
blézer: Háda
top: New Yorker
bokacsizmaDeichmann
nyaklánc: AliExpress



Nektek hogy tetszik ez a szett?
Tavasszal ti is szívesebben viseltek pasztell színeket? :)




Olvastad már?

16 hozzászólás

  1. Nagyon jól nézel ki. :) A nadrág valami mese szép. :D Főleg ebben az összeállításban. :) Szeretem a pasztell színeket, bár nincs sok olyan darabom, de a színeket azért szeretem ilyenkor belecsempészni az öltözékembe és a sminkembe is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kedves vagy! :) Örülök, hogy tetszik! :P Bevallom, nagyon sokáig "vadásztam rá" :D Ez az egyetlen darab volt már csak a méretemben, mikor végre rábukkantam. A színes sminkkel nem igazán szeretek kísérletezni, meg nem is kezelem túl magabiztosan a sminkecsetet sajnos...

      Törlés
  2. Nagyon jó ez az összeállítás. Szuper a nadrág és a cipő! Csini vagy :)

    Jelöltelek téged az Ismerjük meg egymást! játékban :)
    http://littlemissancsi.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy így gondolod! :)

      Nagyon aranyos vagy, hogy rám is gondoltál! *-* Köszönöm szépen!

      Törlés
  3. A cipő és a blézer a kedvencem. :) A nyakláncok meg magukban olyan soknak mutatnak, de így nagyon csinos. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Nagy kedvencem lett ez a cipő, mert hihetetlenül kényelmes. Nekem ilyenek a "szaladgálós" lábbelik :D

      Törlés
  4. Nagyon jól áll neked a feltűzött haj! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így gondolod! :) Mostanában így hordom a hajam, eleinte kicsit fura volt, de kezdek hozzászokni :D

      Törlés
  5. Nagyon csinos vagy, a nadrágod nagyon tetszik, meg a nyakláncod is csodás! :)

    Nézz be hozzám, egy kis játékra invitáltalak! :)
    http://betti-and-beauty.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Betti! :)
      Nagyon aranyos vagy, hogy gondoltál rám is, igazán jólesett :)

      Törlés
  6. Nagyon csini szett, és szép vagy! :)
    Ilyen nacit szeretnék egyébként én is. :)

    http://xstrawberrykissx69.blogspot.hu/2014/03/o-dressalekivansaglista-o.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, aranyos vagy! :) Remélem, rábukkansz hamarosan egy neked tetsző darabra! :)

      Törlés
  7. Nagyon jó outfit lett! :) Egytől-egyig viselném! xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. csodás cipő :) és az outfit színei is nagyon jól passzolnak egymáshoz :)

    VálaszTörlés

Flickr Images