Kincsek fillérekért ~ március

Márciusban kissé túl sok feleslegesnek tűnő dolgot vásároltam, de annyira  "jajdeszép" "jajdepraktikus"  és  "j...

Márciusban kissé túl sok feleslegesnek tűnő dolgot vásároltam, de annyira "jajdeszép" "jajdepraktikus" és "jajdecuki" volt mindegyik... Remélem, ti is így gondoljátok! :) (Sajnos én buta, a blokkokat már elszórtam, úgyhogy némelyik termék pontos árát nem tudom megmondani) Az aktuális kedvencem ez a retro hangulatú fémdoboz lett (KiK, 290 Ft), amiben rágcsálnivalót fogok vinni magammal a suliba. Egyszerűen imádom!




Nyuszis és csibés tojástartók ~ Tesco (89 Ft/darab)
Csibés bögre ~ Tesco (74 Ft - nem tévedés, ennyi!)


Ékszertartó dobozka ~ Tesco (290 Ft)


Karkötő ~ KiK (290 Ft)


Fém tárolódoboz ~ KiK (520 Ft)


Ajándékdobozok ~ KiK (290 Ft/darab, ha jól emlékszem)
Végre van hol tárolnom az ékszereimet! *-*


3 darabos fülbevalószett ~ KiK (290 Ft)


Porcelán nyuszi ~ Rossmann (540 Ft körül)


Nektek hogy tetszenek? :)





Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Az első Kikes doboz zseniális!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen cuki? Valamiért kis amerikai kertvárosok jutnak eszembe róla :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik az első doboz, szeretnék én is valami hasonlót beszerezni!! :)

    Nyereményjáték van a blogomon, ha van kedved jelentkezz :)
    http://autumninneverland.blogspot.com/2014/04/born-pretty-store-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól emlékszem, eggyel nagyobb méretben is volt a KiK-ben, érdemes benézni :) Mindig valami kincsre bukkanok, ha betérek!

      Köszi, hogy szóltál, be is kukkantok Hozzád! :)

      Törlés

Flickr Images