Kincsek fillérekért ~ február

Egy nap késéssel ugyan, de itt a Kincsek fillérekért-rovat februári "adagja". A januárihoz nagyon biztató kommentek érkeztek...

Egy nap késéssel ugyan, de itt a Kincsek fillérekért-rovat februári "adagja". A januárihoz nagyon biztató kommentek érkeztek, miszerint szívesen látnátok a blogon ilyen praktikus (vagy éppen szükségtelen) apróságokat. Ennek nagyon örültem :) Februárban sajnos nem volt túl sok időm/erőm vásárolgatni, de azért egyszer bekukkantottam a KiK-be, ahonnan most sem távoztam üres kézzel. A múltkor vásárolt fekete dobozkák mellett végre felbukkantak a tavaszi és trópusi mintás darabok is. Mivel odáig meg vissza vagyok a pálmafákért, a tengerpartokért, és mindenért, ami trópusi, természetesen ezt a dobozkát sem hagyhattam ott.



Pálmafás doboz - KiK (180 Ft)


Már most tele van a KiK szebbnél szebb (és cukibbnál cukibb) tavaszi dekorációkkal! :) Érdemes szétnézni! Én ennek az aranyos húsvéti nyuszinak nem tudtam ellenállni, de szerintem 290 Ft-ért nem is kell. 


Egy ideig gondolkoztam, megvegyem-e ezt a nyakláncot, mivel nem igazán tetszett, hogy ez a gyönyörű rózsa erre a kis műbőr szíjra van felfűzve. De alighogy elkészült ez a fotó, a rózsa át is került egy ezüst színű láncra, amivel (szerintem) sokkal szebben mutat :) Egyébként ez is 290 Ft-ba került. 


Imádom ezeket a cuki hajcsavarókat, volt is otthon egy csomaggal, de sajnos azok már elég régiek voltak, és sok elszakadt közülük. Mikor megláttam, hogy a GoodsMarket-ban mindössze 77 Ft egy csomag, azonnal riasztottam anyukámat, aki rögtön kettőt is vett. Bár nem sok újdonsággal gazdagodtam februárban, mindez összesen 915 Ft-ba került, úgyhogy azt hiszem, nem csináltam olyan rossz vásárt... :)


Nektek hogy tetszenek? :)





Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Nagyon cuki a nyuszi :) be kell szereznem nekem is hasonlót :D

    Olyan hajcsavarók nekünk is vannak, anya régen mindig olyannal csinálta a fürtjeimet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rengeteg húsvéti cukiság közül válogathatsz most a KiK-ben, szerintem érdemes benézned! :)

      Kicsit körülményesebb így elkészíteni a göndör frizurát, de szerintem megéri a pepecselést, mert mégsem roncsolja annyira a hajunkat, mint a hajsütővas! :)

      Törlés
  2. Megnézném a medált ezüstláncon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor majd a közeljövőben mutatok róla egy fényképet az ezüstláncon is :)

      Törlés

Flickr Images