It feels like falling in love for the first time

Nem szeretném elkiabálni, de azt hiszem, megérkezett a tavasz! Legalábbis idén először fordult elő, hogy télikabát nélkül mentem el otth...

Nem szeretném elkiabálni, de azt hiszem, megérkezett a tavasz! Legalábbis idén először fordult elő, hogy télikabát nélkül mentem el otthonról, és még csak nem is fáztam. Tavaszi színek helyett most még feketébe és szürkébe bújtam. A kötött pulcsit és a nadrágot a C&A-ban vásároltam a leárazások alkalmával, mindkettő 1990 Ft-ba került. A műszőrme mellényre igazán büszke vagyok, ugyanis 2000 (nem tévedés, kétezer!) Ft volt, így annak ellenére is megvettem, hogy nem pont az én méretem. De őszintén szólva egyáltalán nem bánom, mert puha és meleg, és eddig mindenki megdicsérte :)






napszemüveg: Amsterdam Shop 
műszőrme mellényturi
csizma: Deichmann
pulóver: C&A
nadrág: C&A




Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. Szuper összeállítás, és tényleg nagyon jól áll Neked ez a műszőrme mellény. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Viki! :) Örülök, hogy így gondolod! Eleinte kicsit furán éreztem benne magam, mert picit nagy rám, de most már megszoktam :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a mellényed, meg az egész összeállításod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Betti, örülök, hogy tetszik Neked! :)

      Törlés
  3. Cuki az a mellény! :) Aranyos vagy . benne

    VálaszTörlés
  4. A, olyan régóta szeretnék már egy műszőrme mellényt, de eddig még sehol sem találtam. Majd lehet jövőre! :) És Lucky Ones♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd éppen akkor fogsz rábukkanni, amikor lemondtál róla, én is így voltam vele! :D
      Csak nem egy másik elvetemült Lana-rajongóval állok szemben??? *-* Örülök, hogy nem csak én imádom ennyire :)

      Törlés

Flickr Images