Ismerjük meg egymást!

Már biztosan mindannyian találkoztatok ezzel a játékkal, engem ketten is jelöltek: Ancsi és Betti , amit ezúton is köszönök nekik! :) A...

Már biztosan mindannyian találkoztatok ezzel a játékkal, engem ketten is jelöltek: Ancsi és Betti, amit ezúton is köszönök nekik! :) A cél, hogy jobban megismerjük egymást, ezért hét dolgot kell megosztanunk magunkról. Nehéz helyzetben vagyok, hiszen a blogomat alapból személyesebb jellegűnek tartom, és már annyi mindent meséltem magamról, hogy attól félek, elegetek van a fecsegésemből :D De azért reménykedem benne, hogy ez nincs így :)

A feladat a következő:
      • Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
      • Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
      • Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
      • Értesítsd Őket a kipécézésről hozzászólásban a blogukon.
  1. Németből középfokú nyelvvizsgám van, és 97%-os érettségim, de 2010 óta egyáltalán nem használtam ezt a nyelvet. Ma már körülbelül csak olyan mondatokat tudok kinyögni, hogy "szeretem a csokit". Angolul viszont simán nézek sorozatokat, filmeket, és jelenleg éppen a Trónok harca első részét olvasom. 
  2. Rettenetesen hipochonder vagyok, amióta csak az eszemet tudom. Körülbelül nyolc éves korom óta "haldoklom" :D Nevetségesen hangzik tudom, és valójában az is, de iszonyatos, mert nem tudok róla leszokni. Persze abból már kinőttem, hogy hagyjam magamon teljesen eluralkodni ezeket a kényszerképzeteket, de néha elalvás előtt komolyan imádkozom, hogy jaj, csak érjem meg a reggelt. Természetesen tüneteket is produkálok, ez a minimum! :D
  3. Mániám, hogy mindent megörökítek fényképeken. Elvesztegetettnek tartok egy eseményt vagy napot, ha nincs róla fénykép. Amiről nem készült fénykép, az olyan, mintha meg sem történt volna. 
  4. Apukámmal betéve tudjuk a kedvenc vígjátékaink szövegét, és anyut gyakran szórakoztatjuk ilyen előadásokkal. A három specialitásunk: Dennis, a komisz, Kutyám, Jerry Lee és Nincs kettő négy nélkül.
  5. Imádok corgi kölyökkutyákról készült videókat és képeket nézegetni. Ezeket (gyakran) MINDIG elküldöm Viktornak, és nagyon elszomorodom, ha nem véleményezi őket. Sőt, kényszerítem arra, hogy ő is küldjön nekem ilyeneket, és mondjon valami cukit mindegyikről :D Ő ennek ellenére szeret, amiért nagyon hálás vagyok :)
  6. Fel tudom sorolni az összes júniusi névnapot, méghozzá sorrendben. Kiskoromban a mosdóban lévő naptárról megtanultam őket unalmamban, és azóta se felejtettem el :D
  7. Egyszer szeretnék a legjobb barátnőmmel kocsiba pattanni, és céltalanul elindulni, mint Thelma és Louise. Csak mi nem ölnénk meg senkit. 

kép innen

Az én jelöltjeim: 


Olvastad már?

14 hozzászólás

  1. Köszönöm szépen. :)
    Múltkor kitöltöttem a másik blogomon, ha gondolod nézd meg. :) http://my-other-part.blogspot.com/2014/03/personal-ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nem vettem észre, hogy te már ezt kitöltötted, ne haragudj! Túl későn ért el hozzám a játék :D

      Törlés
  2. Aranyos vagy nagyon, hogy rám is gondoltál :*
    Én is nagyon hipochonder vagyok, már egyszer maláriás is voltam - báris a tüneteim alapján ezt dobta be a net :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit! :) De jó, hogy nem csak én vagyok ilyen bolond.. :D

      Törlés
  3. áá az 5. dettó nálunk is :D Csak én nem ragaszkodok corgikhoz, minden jöhet ami kutya! Abszolút értékelem és a naptárba is feljegyzem, ha magától küld valami kutyás aranyos dolgot :) Jó tudni, hogy nem vagyok egyedül az ilyennel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De cuki!!! :D Ez a naptáras feljegyzés remek ötlet, meséltem a barátomnak is, de csak a fejét fogta, és nevetett :D

      Törlés
  4. Mi "gyúrós" képeket küldözgetünk egymásnak rendszeresen, és órákig tudunk locsogni kondis témákról - elég betegek vagyunk. :D Köszönöm a meghívást, ez lesz a következő poszt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet ezt a témát Viktor is jobban értékelné, mint a kiskutyákat :D De sajnos bennem nem talált jó partnerre ebből a szempontból, mert olyan lusta vagyok mint tíz másik. Nagyon szívesen, kíváncsi vagyok rá! :)

      Törlés
  5. Szerintem mindegyik pont nagyon aranyos, amiket magadról írtál :-) Főleg a kutyusos.

    VálaszTörlés
  6. Jó ez a júniusi naptáros! :) Az egyik osztálytársam egyszer fogadásból a telefonkönyvet kezdte el így megtanulni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, erre már azért nem vállalkoznék, elég komoly kihívás! :D És meddig jutott vele?

      Törlés
  7. „Csak mi nem ölnénk meg senkit”

    Ez mennyire cuki már :-D

    VálaszTörlés
  8. Az ötödik nagyon aranyos, de mind érdekes volt. :)

    VálaszTörlés

Flickr Images