Életképek

Minden évben alig várom a rózsaszín fákat. Az év leggyönyörűbb néhány napja ez :) Emlékszem, amikor megkaptam a jelenlegi fényképezőgépe...

Minden évben alig várom a rózsaszín fákat. Az év leggyönyörűbb néhány napja ez :) Emlékszem, amikor megkaptam a jelenlegi fényképezőgépemet, az eladó így fogalmazott: "családi fotókhoz nagyon jó kis gép ez, meg aztán nem hiszem, hogy arra fogod használni, hogy kimész a természetbe és kattintgatsz". Hát mondom de, leginkább arra szeretném használni :) Kicsit felhalmozódtak most a képek, mert régóta nem volt hasonló bejegyzés, úgyhogy nézzétek el nekem, amiért a tavaszra való tekintettel egy halom virágfotó is lesz köztük.



Még február végén (magam sem tudom, hogyan, de) sikerült rávennem Viktort egy bálozásra. Viktor szülei is jöttek, és bár nem sok korunkbeli volt, jól éreztük magunkat. Viktor is! Persze bele kellett diktálni pár szíverősítőt, mire rávette magát, hogy ropja velem a mulatósra, de nagyon hamar belejött :D Tombolán is nyertünk mindketten - Viktor egy üveg Martinit. Emlékezetem szerint ez volt az egyetlen alkoholos ital a tombolatárgyak között, és ennél jobb kézbe nem is kerülhetett volna. :D 

Közben elkezdődött a negyedik félévem az egyetemen, éppen a kötelezőkkel hadakozom jelenleg is. Április végéig pedig ki kell választani a szakdolgozat-témámat, és bár van pár ötletem, még mindig tanácstalan vagyok. Néhány barátnős programot is sikerült beiktatnom a tanulás mellé szerencsére :) A lakótársaimmal, Dalmával és Eszterrel tartottunk egy koktélozós estét. Ezen kívül Dalmával pár hete megnéztük moziban a Pompeji-t. Mondanom sem kell, elsősorban Havas Jonért mentem, hogy megnézzem a drágát, amint bevonul az arénába a maga szófukar valójában. Körülbelül másfél órán keresztül csak ennyit csinált, de 3D-ben, látványfilmnek egészen jó volt.  Azoknak mondom, akik még nem látták, hogy a történettől ne várjatok sokat :D De kockahas, küzdelem és puszilózás, az bőven lesz benne. Viktorral elkezdtünk nézni egy új sorozatot is, a Black Sails-t. Teljesen bele vagyok bolondulva :D Ha szeretitek a kalózos-rablós-kereskedős-csatázós történeteket, akkor csak ajánlani tudom. Az egyedüli negatívum, amit meg tudok említeni, hogy túl gyorsan vége lett az első évadnak! 













Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Nagyon szép képek! :) A kutyus pedig irtó aranyos. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Betti! :) Ő az én kis Gömböc kutyám, 16-án volt tíz éves, és Denta Stixet kapott ajándékba! :D Mondanom sem kell, nagyon örült neki a kis huncut :)

      Törlés

Flickr Images