Egyszerű rózsás torta

Szombaton egy kisebb alkotói válság tört rám. Nem tudom, mi lehet az oka, de egyre ügyetlenebb vagyok, ami a fondantkészítést illeti. Am...

Szombaton egy kisebb alkotói válság tört rám. Nem tudom, mi lehet az oka, de egyre ügyetlenebb vagyok, ami a fondantkészítést illeti. Amikor legelőször próbáltam ki, ment minden, mint a karikacsapás, mostanában viszont nem tudom, mit csinálhatok rosszul. Vagy túlságosan ragad, vagy túl száraz a bevonatom. Ha nem gyúrok hozzá elég porcukrot, az asztalra ragad, és amiatt lyukad ki; ha pedig túl porcukros, akkor azért képtelenség felhelyezni a tortára. 


Most sem jártam túl nagy sikerrel, a képeken láthatjátok is, hogy a torta oldala "be van foldozva" - de a legrosszabbat, a hátulját meg sem mertem mutatni nektek. Összességében elégedett lennék ezzel a tortával, mert a részleteket egészen alaposan sikerült kidolgoznom, viszont ez a buta fondant teljesen elrontja az örömömet. Már az is megfordult a fejemben, hogy néhány hónapig szüneteltetem a tortázást, de aztán gyorsan megráztam magam. Nem hagyom, hogy egy kiló porcukor, meg pár kanál méz és vaj győzedelmeskedjen felettem! Még nem veszíthetek! :D Ezen a hétvégén olyan tortát szeretnék készíteni, amire végre én is azt mondhatom majd, hogy "na, ez igen, ez már valami!"


Pár kisebb ideg-összeroppanás után eszembe jutott, hogy a felvágott süteményről készült képeknek mindig örültök. Sajnos olyan szél fújt szombaton, hogy már nem volt kedvem újra kimerészkedni az udvarra a tortával, ezért kénytelen voltam elég kedvezőtlen fényviszonyok között lefotózni. Azért remélem, így sem okoztam nektek csalódást! :)





Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. gyönyörű lett, gratulálok hozzá. :) tehetséges lányka vagy, csak így tovább. ;)
    olyan kár, h nem lehet fénypostával kóstolót kapni vagy színes-szagos monitoron keresztül legalább érezni a fini illatát. van még hova fejlődnie a technikának! ;) :D

    VálaszTörlés
  2. Csak nem vakondtúrás torta? :D Szerintem szép lett a kisebb hibák ellenére is! :) És fel ne add, csináld, gyakorolj és minden menni fog! ;)

    VálaszTörlés
  3. Ó, szerintem így is tökéletes Dóri! Ne add fel kérlek ;) xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Ez az egyszerű torta??? Ez egy műalkotás! Nekem nagyon tetszik, szívesen elfogadnám pl. születésnapra :-)

    VálaszTörlés

Flickr Images