Bob Marley torta

"Sun is shining, the weather is sweet.  Make you wanna move your dancing feet"

"Sun is shining, the weather is sweet. Make you wanna move your dancing feet"


Múlt hétvégén alkottam ezt a tortát. A belseje triplacsokis: a kakaós piskótába étcsokidarabokat kevertem, és a szokásos pudingos csokikrémet készítettem el hozzá. Egy éjszakát pihent a hűtőben, utána pedig díszítettem. A fondantmasszát 3 részre osztottam, külön-külön színeztem, és egymás mellé helyeztem a henger alakúra formált darabokat. Így nyújtottam ki, majd ráhelyeztem a tortára. A képet ehető ételfilctollal rajzoltam, picit pepecselős volt, de nem vészes :) És hogy miért éppen Bob Marley? Eléggé furcsa zenei ízléssel rendelkezem, ugyanis (Lana Del Rey után persze!) az ő zenéit szeretem a leginkább. Imádom a reggae-t és minden vágyam, hogy egyszer eljussak Jamaikába! Peace and Love! 




Nektek hogy tetszik? :)





Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! *-*

      Törlés
  2. Wow! Csodaszép lett és biztos nagyon finom is. :)
    Szeletről nem készült kép? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Nagyon ízlett mindenkinek, de sajnos most elfelejtettem képet készíteni a belsejéről, ígérem, legközelebb pótolni fogom ezt a hiányosságot! :)

      Törlés

Flickr Images