Az elveszettnek hitt csomag

December 13-án rendeltem 7 nyakláncot AliExpressen. Lehet, hogy ez a két szám nem hozott szerencsét, ugyanis meg voltam győződve róla, h...

December 13-án rendeltem 7 nyakláncot AliExpressen. Lehet, hogy ez a két szám nem hozott szerencsét, ugyanis meg voltam győződve róla, hogy a csomag elveszett, és soha nem kapom készhez ezeket az egyébként gyönyörű ékszereket. Eleinte semmi baj nem volt, sőt, meglepően hamar, már január 2-án feltették a repülőre őket Pekingben. Általában 3-4 héten belül meg is szokott érkezni a csomag Magyarországra, de ezúttal nem így történt. 



Vártam. Vártam és vártam. Már hosszabbítást is kértem az eladótól (ez szerencsére simán ment), de fel voltam készülve rá, hogy hamarosan követelhetem vissza a pénzem. Bevallom, már meg is feledkeztem arról, hogy nyomon kövessem a csomagom a China Post Air Mail Website-on, aztán egyszer csak február végén gondoltam egyet és megnéztem. Február 15-én a csomag megérkezett Pestre, átment szépen a vámon, aztán pedig: "Sikertelen kézbesítés". Hát ekkor gondoltam valami szépet magamban... Szerencsére anyukám utánajárt, bement a postára itt Berettyóújfaluban. Kiderült, hogy valószínűleg az új postás, amikor senkit nem talált itthon, elfelejtett bedobni egy kis lapot, hogy küldemény érkezett. Ez tehát a kalandos története a nyakláncoknak. Végre valahára mind a heten itt pihennek az ékszeresládikámban :)


Ezt a nyakláncot $5.30-ért vettem, jelenleg $6.23 az ára. Megrendelhetitek innen 


Ez a nyaklánc $2.05-ba került, jelenleg $2.41-ért rendelhetitek meg.
Ezen kívül két másik színváltozatban elérhető itt


Azt hittem, ezt a nyakláncot fogom a legkevésbé szeretni, ennek ellenére ez lett a kedvencem. 
Akciósan vettem ($2.74), az eredeti ára $3.22. Innen megrendelhetitek!



Ehhez a gyönyörű bronz nyaklánchoz is (mint az összes többihez) akciósan jutottam hozzá, $3.14-ért.
Most sem sokkal drágább, mindössze $3.41-ért megrendelhetitek innen


Decemberben $1.90-be került ez a kék nyaklánc.
Jelenleg $2.23 az ára, és fekete színben is elérhető itt


Kicsit aggódtam, hogy ilyen olcsón ($0.61)  nagyon rossz minőségű lesz ez a horgony medálos kis nyaklánc, de kellemesen csalódtam, sőt ez lett az egyik kedvencem! Ahogy látom, most ennél az eladónál csak hármasával lehet rendelni, de a horgony mellett kormánykerék is van, valamint mindkét változat elérhető fekete és arany színben is. $2.16-ba kerül 3 darab, innen megrendelhetitek 


A rendelés végén vettem észre, hogy kaptam egy két dolláros kupont, így pedig a végösszeg $15 alatt volt (tehát pénzbe került volna a szállítás). Gondoltam, ha már úgyis rá kell fizetnem, akkor inkább választok még egy ékszert. Nem bántam meg hogy ezt választottam, mert élőben sokkal szebb, mint amilyennek az eredeti képen láttam. Én $2.55-ért vettem, most kereken $3-ba kerül, és rózsaszínben is megrendelhetitek, innen 



Nektek hogy tetszenek ezek az ékszerek? :)
Szoktatok rendelni AliExpressről?




Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. A Posta már csak ilyen és még ők reklamálnak ha nem mész be a csomagért és nekik kell őrizni. Értesítő híján elég nehéz értesülni róla, hogy csomagol jött főleg ha nem várt csomag érkezik :( Párszor velem is eljátszották már ezt! :( De lényeg, hogy meglettek a nyakláncaid és nagyon szépek!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére eddig még nem történt ilyen velem, és remélem, nem is fog többé... Eléggé felháborító, ráadásul ez nem is az eladó hibája, tehát nem kérhettem volna "kártérítést". A pénzem szépen elúszott volna, az ékszerek meg keringtek volna a világegyetemben tovább... De csak optimistán! :D Örülök amúgy, hogy tetszenek a nyakláncok! :)

      Törlés
  2. A kalandos postázás után legalább tényleg sikeresen megérkeztek és így talán még nagyobb az öröm ;) Amit nem csodálok, hiszen gyönyörű az összes darab!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy mondod, már teljesen lemondtam róluk, így mikor végre kézhez kaptam őket, repestem az örömtől! :D Örülök, hogy tetszenek! *-*

      Törlés
  3. Mind nagyon szép! :D Kár lett volna, ha nem kapod meg, az anyagi veszteségről nem is szólva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Nagy kár lett volna bizony, de szerencsére minden a lehető legjobban alakult! :)

      Törlés
  4. Hű, az első és 3. nyaklánc gyönyörűek!
    Bár még egyenlőre nem mernék hasonlókat bevállalni, de gondolkozom ám rajta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Sokáig én is csak ácsingóztam az ilyen nyakláncok után, de a kedvenceim lettek, mert remekül feldobják a leghétköznapibb szetteket is! :)

      Törlés

Flickr Images