Az első háromemeletes tortám

A hétvégén megalkottam életem első háromemeletes tortáját. Bár nem pont úgy sikerült, ahogyan elterveztem, elégedett vagyok vele, mert v...

A hétvégén megalkottam életem első háromemeletes tortáját. Bár nem pont úgy sikerült, ahogyan elterveztem, elégedett vagyok vele, mert végre a fondant is megfelelően viselkedett! :D 



Ami nem tetszik benne, az a "csúcsdísz" - eredetileg egy műanyag Eiffel-tornyot szerettem volna a tetejére tenni, de sajnos ahhoz túl kicsi volt a legfelső emelet. Ezt persze csak akkor vettem észre, amikor már kivágtam a kis körlapokat. Ezen kívül a bogyókat és a masnit azt hiszem, még át kellett volna egyszer festenem a fekete porfestékkel kívülről, hogy igazán mutatós legyen, mert csak a fondant-ba gyúrtam bele a festéket, és így eléggé fakó, sötétszürke lett. A tejszínhabdíszítést is elkapkodtam kicsit, de már nagyon-nagyon fáradt voltam a végére! :D Azért remélem, tetszik nektek ez a torta! :)






Nektek hogy tetszik? :)



Olvastad már?

7 hozzászólás

  1. Wow, ez csodásan néz ki, szerintem az Eiffel-torony is tökéletes lett a tetején :-)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól sikerült, ügyes vagy :))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok, nagyon örülök, hogy tetszik Nektek!! *-*

    VálaszTörlés
  4. Mennyire csajos és tökéletes! Ezt is elfogadnám :-)

    VálaszTörlés

Flickr Images