Focilabda torta

Az egyik kedves barátnőm, Gabi megkért rá, hogy süssek egy tortát az öccse szülinapjára. Már tavaly is én készítettem a szülinapi tortát...

Az egyik kedves barátnőm, Gabi megkért rá, hogy süssek egy tortát az öccse szülinapjára. Már tavaly is én készítettem a szülinapi tortát - akkor focipálya alakút, idén pedig focilabdásat. Mivel a barátnőm öccse tejérzékeny, nem mertem fondantmasszával bevonni a tortát, hiszen azt vajjal készítem, nem margarinnal - így hát Hulalát használtam.


Kicsit elszámoltam magam a minta elkészítésekor. Akkor vettem észre, hogy rossz helyre nyomkodtam az ötszögeket, amikor már mindegyikkel készen voltam, és nem akartam újrakezdeni. Így nem tudtam berajzolni a hatszögeket, tehát a focilabda nem lett egészen szabályos, de szerintem ettől eltekinthetünk :D A lényeg, hogy felismerhető, mi ez, és nekem már ez is sikernek számít :) Ezen kívül mindenkinek nagyon ízlett, ennek örülök a legjobban! 



Nektek hogy tetszik? :)




Olvastad már?

3 hozzászólás

Flickr Images