Évfordulós torta

Egy ideje nem jelentkeztem, amit szánok-bánok, de elkezdődött a szorgalmi időszak, és amikor nem órákra szaladgálok, akkor azon sopánk...

Egy ideje nem jelentkeztem, amit szánok-bánok, de elkezdődött a szorgalmi időszak, és amikor nem órákra szaladgálok, akkor azon sopánkodom, hogy el kellene kezdenem olvasni a kötelezőket... :D Közben sütöttem két tortát, de más egyebet nem nagyon csináltam, egyszerűen ötletem se volt, miről is írhatnék. Remélem, még nincs elegetek a tortás bejegyzésekből, ugyanis most az évfordulós tortánkat szeretném nektek megmutatni. Viktorral február 6-án voltunk 3 évesek (el sem hiszem, milyen gyorsan telik az idő!!!) és ünneplésként három napot Debrecenben töltöttünk: voltunk az Aquaticumban, vacsorát főztünk és moziztunk (A Wall Street farkasát néztük meg, ami akkora hatással volt rám, hogy most Leonardo összes filmjét végignézem szépen sorban...)


A torta belül vakondtúrásos, mert ez a közös kedvencünk. Elég nagy tortáról van szó, úgyhogy rekordmennyiségű banán került bele, pontosan hat darab!!! :D Különleges fodros bevonatot készítettem az oldalára fondantból, a teteje viszont csak tejszínhabbal van bevonva. A tortán két kis corgi árnyképe látható, s ennek az a magyarázata, hogy a szokásos "szívem", "szerelmem" "cicám/nyuszkóm/macikám" helyett mi kiskutynak becézzük egymást :D Végre alkalmam nyílt kipróbálni a por állagú fekete ételfestéket, amit a Desszert Álomban szereztem be, rendkívül elégedett vagyok vele, mert nagyon intenzív a színe.




Nektek hogy tetszik ez a torta? :)



Olvastad már?

5 hozzászólás

  1. én már hiányoltam a tortáidat!:) nagyon szép lett ez is, mindig olyan kreatív vagy :)
    én most valami "eljegyzéses" tortán gondolkodom, a nővéremnek múlt héten kérték meg a kezét és a családi ünneplésre szeretnék egy szép tortát készíteni majd:)

    VálaszTörlés
  2. És hol van a másik torta? :) Ez nagyon "különleges", mondhatnám: elegáns! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jól sikerült! :) Annyira ügyes vagy! :) A tortáidból sosem elég! :D

    VálaszTörlés
  4. Jajjj, ez annyira szép lett. Nagyon ügyes és kreatív vagy, mindig csak ámulok meg bámulok a gyönyörű tortáidon, úgyhogy részemről jöhet még több! :)

    VálaszTörlés
  5. Szééééép! :) Én is látni szeretném a másik tortát!

    VálaszTörlés

Flickr Images