Életképek

Néhány képet hoztam nektek az elmúlt két hétről. Főleg csak ételek szerepelnek rajtuk, s ennek az a túláradó öröm az oka, hogy végre...

Néhány képet hoztam nektek az elmúlt két hétről. Főleg csak ételek szerepelnek rajtuk, s ennek az a túláradó öröm az oka, hogy végre újra tudok enni! :D Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de amikor stresszes időszakot élek át, egyszerűen nem bírok enni. Étvágyam az lenne, a gyomrom is korog, el is kezdem enni a finom ebédet, de egyszer csak eszembe jut, hogy "Jézusom, holnap vizsgázom!" és attól kezdve egy falatot nem bírok magamba tuszkolni. De most végre megtudtam az utolsó vizsgám eredményét is, ami ötös lett, csakúgy, mint a másik hét. Először mondhatom, hogy ötös átlagot produkáltam az egyetemen. Hatalmas kő esett le a szívemről, így az ösztöndíjacskám is biztonságban van, úgyhogy megjött az étvágyam is. 



Az első normális mennyiségű hó is leesett végre, úgyhogy Viktorral sort kerítettünk a szokásos csúszkálásra a Berettyó-parton. Egyéb érdemleges nem történt, igyekszem kiélvezni a nyugalom perceit :) És egy kis boldogság: egy debreceni cukrászkellékes bolt (Desszert Álom) még decemberben nyereményjátékot hirdetett; karácsonyi témájú tortákkal lehetett nevezni a versenyre. Próba szerencse alapon beneveztem, és az a meglepetés ért, hogy tegnap írtak egy levelet, miszerint én győztem! :) Hétfőn megyek átvenni a nyereményemet, és veszek is pár cukrászkütyüt, úgyhogy örömöm határtalan :))





 Mindenkinek kellemes hétvégét kívánok! :)









Olvastad már?

0 hozzászólás

Flickr Images