Rózsás reggelizőtálca

Egyik este olyan alkotási kedv kapott el, hogy úgy éreztem, muszáj átalakítanom, lefestenem, kicsinosítanom valamit. Kapóra jött, hogy...

Egyik este olyan alkotási kedv kapott el, hogy úgy éreztem, muszáj átalakítanom, lefestenem, kicsinosítanom valamit. Kapóra jött, hogy anyukám felhívta a figyelmemet a hűtő tetején lévő tálcára - ami igencsak megviselt állapotban volt. Mivel régóta csorgatom a nyálam weheartit-en és tumblr-en a különböző cuki reggelizőtálcák után (amiken persze croissant és narancslé is mindig van, nyami...), elhatároztam, hogy bizony nekem is kell egy ilyen!


Az átalakításhoz mindössze egy kevés fehér akrilfesték kellett, rózsás szalvéta és egy szivacs. Először szépen le akartam festeni az egész tálcát fehérre, de este hétkor szembesültem vele, hogy bizony a kis tégely már szinte teljesen üres. Így tehát szivaccsal "antikoltam" a tálcát, de nem bántam meg, mert olyan kis rusztikus hangulata lett ettől a  festési technikától :) A nedves festékbe simítottam a szalvétadarabkákat, majd miután megszáradtak, egy pici festéket tettem a szivacsra, és megnyomkodtam a mintát is. Így olyan, mintha a rózsák is festve lennének. Egy Harry Potter-film alatt végeztem is az átalakítással, és boldogan tértem nyugovóra. :D



Nektek hogy tetszik? :)




Olvastad már?

14 hozzászólás

  1. Nagyon szép lett! :) Pont a napokban gondoltam ki, hogy a páromnak egy fa tálcát fogok átalakítani a szülinapjára, amihez passzoló müzlis tálat is festek. :) Bár az nem lesz ilyen csajos, remélem jól sikerül, mert imádunk az ágyban enni és sorozatot nézni. :D A tiédet gondolkodás nélkül elfogadnám! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! Remek ajándék, biztosan nagyon fog neki örülni! :) Nálunk is ez a kedvenc esti program egyébként :DD

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Jó ötlet :-)

    VálaszTörlés
  3. Már olyan régóta szeretnék ilyet csinálni :) Ez meg is adta az inspirációt, nagyon tetszik!
    Nem tudod véletlenül, hogy hol lehet ilyen tálcát venni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó, ennek nagyon örülök! :) Sajnos arra már nem emlékszem, ez a tálca honnan van, mert nagyon régi, viszont a GoodsMarketben szoktam látni natúr fa dobozokat és tálcákat, pénztárcabarát áron! :) De szerintem hobbiboltokban is árulnak ehhez hasonlót.

      Törlés
  4. Nagyon jól néz ki! Anyukámnak megmutattam, aki (nem mellesleg...:D) rózsa mániás, azt mondta neki is kell egy ilyen. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik Neked és Anyukádnak is! :) Üzenem neki, hogy én is ebben a mániában szenvedek, odáig meg vissza vagyok mindentől, ami rózsás! :D

      Törlés
  5. Ügyes vagy nagyon (ebben is :P)!
    Nagyon szép lett a végeredmény. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon kedves vagy :) Igyekszem mindig alkotni valamit :) Örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  6. Én is elfogadnék egy ilyet! Nagyon szép lett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán egyszer belekezdek a sorozatgyártásba... :D Egyébként köszönöm, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  7. Díjat kaptál tőlem! :) http://cheap-and-chic-look.blogspot.hu/2014/01/versatile-blogger-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Viki! *-*

      Törlés

Flickr Images