Kívül-belül Minnie egeres muffin

A vizsgaidőszak miatt körülbelül egy hónapig tortaformát-habverőt se vettem a kezembe, de most újra bele szeretnék kezdeni a sütöget...

A vizsgaidőszak miatt körülbelül egy hónapig tortaformát-habverőt se vettem a kezembe, de most újra bele szeretnék kezdeni a sütögetésbe, hiszen 2014-re is rengeteg tervem és ötletem van. Nem akartam rögtön egy tortával indítani, ezért döntöttem inkább a Minnie egeres muffin mellett, ami régóta birizgálta a fantáziámat :)



Ez a muffin azért különleges, mert amint látjátok, a belsejében is van egy egérke. Ezt egyáltalán nem nehéz megcsinálni. Igaz, kell hozzá egy kis türelem, de bárki el tudja készíteni. Először sütöttem egy egyszerű kakaós süteményt (süthettek akár brownie-t, persze töltelék nélkül, vagy kakaós piskótát, a lényeg, hogy barna legyen, és morzsálódjon). Miután a tészta kihűlt, egy keveset összetépkedtem egy kisebb tálban, és egy kevés Rama margarinnal összegyúrtam. Ha minden jól megy, úgy kell kinéznie, mint a kekszgolyó-masszának. Ebből kis gömböket formáztam, és a muffinpapírok közepére tettem őket. Köréjük tésztát kanalaztam, majd egy körgyűrűt helyeztem a golyócskákra. Végül ezt is bevontam vaníliás muffintésztával. Így akárhogyan is vágjátok fel a sütit, mindig ott lesz a belsejében a kisegér :)

A vaníliás muffin receptje: 15 dkg Rama margarint habosra kevertem 15 dkg cukorral, 1 csomag vaníliás cukorral és egy citrom héjával. Ezután hozzáadtam 2 tojást, jól elkevertem, majd 15 dkg liszt és fél csomag sütőpor következett, végül pedig fél dl tej. Nagyon egyszerű elkészíteni, finom, és könnyű sütemény. Gyakran keverek bele csokit, meggyet, de lekvárral a belsejében is nagyon finom. 


Az elkészítés fázisait soha nem sikerül normálisan lefotóznom... Ha esetleg nem világos, hogyan készül pontosan ez a muffin, ITT láthattok róla egy szuper videót (én is innen vettem az ötletet!). A kihűlt muffinokat rózsaszínre színezett Hulalával díszítettem. A fülecskék olvasztott étcsokoládéból készültek, a masnikat pedig egy kis maradék fondantmasszából formáztam, ami már régóta a hűtőben árválkodott. 




Nektek hogy tetszik? :)






Olvastad már?

17 hozzászólás

  1. Hát én most teljesen le vagyok nyűgözve :D nagyon tetszik, imádni való, hogy felvágva is ott az egérfej :3 A rózsaszín habbal pedig gyönyörű. *-*

    VálaszTörlés
  2. Azta, de ügyes vagy, olyan szépek lettek! *-*

    VálaszTörlés
  3. Bele sem mernék harapni, annyira aranyos! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Milyen jópofa ötlet, nagyon tetszik!!:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is baromira bejön. :D Ha kék habbal csinálod, akkor meg van a Minnie Mickey páros. :D Nagyon szuper. :)

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon klassz! Imádom Minnie-t meg a muffinokat :D

    VálaszTörlés
  7. woooooooooooooooooooooow! :)

    VálaszTörlés
  8. óóóóóó, klasssssz!

    VálaszTörlés
  9. Hűűű!!! Minden sütidért totál oda vagyok, de ez most tényleg feltette a pontot az i-re!:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon édes, és elképesztően finom lehet!! :) Gratula! <3 Már is nyitom az ablakot, ha küldesz fénypostán! xoxo:Yvett, http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  11. Szóhoz sem jutok! Elkápráztattál! :)

    VálaszTörlés
  12. Elképesztően aranyosak vagytok! *-* Legszívesebben mindenkinek egyenként válaszolnék, de akkor csak önmagamat tudnám ismételni. Nagyon-nagyon jólesik ez a sok kedves szó és dicséret, már csak ezért is megéri ezt csinálni! :)

    KÖSZÖNÖM! :)

    VálaszTörlés
  13. nagyon ötletes! bűn megenni annyira szépek, cukik, aranyosak :D

    VálaszTörlés
  14. Kész, ezen lesokkoltam... hogy bárhogy vágod, ott van az egér. :D Mondjuk (tőlem meglepő módon) már a kép alapján tudtam a megoldást, de hogy ezt valaki képes megcsinálni is... Egyébként nem sül túl a barna rész? És még a masnikat is volt türelmed megformázni! :O

    VálaszTörlés

Flickr Images