Kincsek fillérekért ~ január

Úgy döntöttem, új rovatot indítok a blogon. A KiK-imádatomról már sok szó esett, imádom ezt a boltot, hiszen fillérekért szerezhetünk be...

Úgy döntöttem, új rovatot indítok a blogon. A KiK-imádatomról már sok szó esett, imádom ezt a boltot, hiszen fillérekért szerezhetünk be mindenféle "fontos" dolgot (amelyek nélkül persze nem élet az élet). Újabban pedig a GoodsMarketra kaptam rá, ami tulajdonképpen egy hatalmas százforintos-bolt, de itt is igazi kincsekre bukkanhatunk, ha elég szemfülesek vagyunk - plusz sokkal olcsóbban beszerezhetünk rengeteg terméket (például a kedvenc melegszendvicskrémemet... :D). Egy szó mint száz: ezentúl minden hónap végén megmutatom majd nektek azokat az cuki apróságokat, amikre sikerült lecsapnom :)


Fekete ajándékdobozok - KiK (180 Ft/darab)


Gömb alakú mécsestartó - GoodsMarket (100 Ft)
Feliratos mécsestartó - KiK (290 Ft)


24 darab isteni csokiillatú teamécses - KiK (630 Ft)


Cuki nyuszis fémdobozka - Goods Market (280 Ft)
Lora körömlakk - Goods Market (260 Ft)


Dekorhomok - KiK (290 Ft)
Fém tárolódoboz - KiK (290 Ft)


Szívecskés zsebkendő (bajuszosban is volt, nagyon édes!) - KiK (150 Ft)
Sötétlila mécsestartó - Jysk (275 Ft)


Pici ételes doboz - KiK (180 Ft)
Poháralátét (6 db) - KiK (180 Ft)


És végül, de nem utolsó sorban az aktuális kedvencem: erre a baglyos vázára (830 Ft) a debreceni KiK-ben bukkantam rá, ahol egyébként most rengeteg cuki baglyos mütyür és dekoráció közül válogathatunk. Nagyon megtetszett egy párologtató és egy persely is, nagy önuralom kellett, hogy ne vegyem meg egyiket sem :D







Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Tényleg nagyon édes ez a váza :D Láom te is szereted a különböző tárolódobozkákat :3 AZ ajándék- és fémdobozok is nagyon tetszenek! Az ételes doboz pedig irtó cuki! Ez kb. mekkora? :)

    VálaszTörlés
  2. Mennyi cukiság! Nagyon szeretem a KIK-et, ritkán megyek, de akkor a fél boltot megveszem :D

    VálaszTörlés
  3. Minden nagyon cuki! Az két fekete doboz gyönyörű. Nekem az a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  4. Imádni fogom ezt a rovatot, szeretem az olcsó, de jó cuccokat és imádom a KIK-et!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Nekem is az egyik kedvenc boltom a Kik, mert olyan sok jó dolgot lehet kapni. Kedvenceim a retro tárgyak, amikből sikerült is beszereznem párat..Most kedvet csináltál ahhoz, hogy ismét menjek a boltba, kb. 1 hónapja nem voltam már! Egyébként nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra, imádom! Pont azokról a dolgokról írsz, amik engem is érdekelnek, hasonló az ízlésünk! Ez az egyik kedvenc blogom, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  6. A fehér feliratos mécsestartó nagyon elegáns! :) A többi is tetszik!

    VálaszTörlés

Flickr Images