Egyedi lámpa Jim Beames üvegből

Nem éppen aktuális már, de szeretném nektek megmutatni, mit kapott tőlem Viktor karácsonyra! Remélem, nem késtem el nagyon ezzel a bejeg...

Nem éppen aktuális már, de szeretném nektek megmutatni, mit kapott tőlem Viktor karácsonyra! Remélem, nem késtem el nagyon ezzel a bejegyzéssel, hiszen közeleg a Valentin-nap, és még van idő bőven, hogy elkészíthessétek a párotoknak ezt az egyedi ajándékot, persze ha van hozzá kedvetek! :)


Múlt nyáron találtam ezt az ötletet, (azt hiszem valahol tumblr-en), és már akkor tudtam, hogy ezt bizony elkészítem! :D Nem vagyok nagy technikai zseni, de ennek a lámpának az összeállítása nem igényel túl nagy ügyességet (kivéve az üveg kifúrása, valamint a vezeték összekapcsolása a foglalattal, ezt természetesen szakemberre kell bízni!)

Az üveg beszerzése volt a legnehezebb. Körbekérdezgettem minden barátnőmet, hogy nincs-e nekik, a barátjuknak, vagy az apukájuknak valamilyen üres whiskey-s üvege, de sajnos nem jártam sikerrel. Végül Viktor egyik legjobb barátjához fordultam - azért nem vele kezdtem, mert féltem, hogy elkotyogja a meglepit, de szerencsére tud titkot tartani :D A lámpa így még értékesebb lett, ugyanis ennek az üvegnek a tartalmát Viktor és a barátja közösen pusztították el. Még egy-két csepp nedű volt az üveg alján, úgyhogy pár órára mosószeres vízzel töltöttem fel, ami sikeresen elvette az alkoholszagot. 

Ezután elmentem egy üvegeshez, aki kifúrta az üveg hátulját (elég egy picike lyuk, éppen csak akkora, hogy a kábel átférjen rajta. Továbbá fontos, hogy ne az üveg alját fúrjuk ki, hiszen akkor nem tud normálisan megállni a lámpa!). Azzal ijesztgettek, hogy szét fog törni az üveg, ha megpróbálják kifúrni, de szerencsére nem lett baja. A lámpaburát, a foglalatot, és a kábelt bármely villamossági üzletben be tudjátok szerezni. Összesen körülbelül 2000-2500 Ft-ba kerülnek, attól függően, milyen burát választotok. A lámpát az egyik ismerősünk állította össze - de a villanykörtét már én csavartam be, nagy büszkén! :) Mondanom sem kell, Viktor nagyon örült az ajándéknak. Kapott még mellé egy doboz Jim Beam-bonbont, amit örömmel fogyasztott el :D




Nektek hogy tetszik? :) 
Szoktatok saját kezűleg ajándékot készíteni a párotoknak karácsonyra, Valentin-napra?





Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. Ez tökéletes lett! :D Nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így gondolod! :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm :) De az ötlet sajnos nem az én érdemem, magamtól eszembe nem jutott volna :( :D

      Törlés
  3. Hát ez nagyon kreatív és személyreszóló ötlet plusz a kivitelezés is nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kriszti, örülök, hogy tetszik! :) A barátom is nagyon örült neki, célozgattam rá, hogy idén valami különlegeset fog kapni, de erre nem számított :D

      Törlés
  4. Nagyon ötletes! :D xoxo :Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés

Flickr Images