Bright lights

Nem mondhatnám, hogy a tél a kedvenc évszakom, és ennek az az egyik oka, hogy ilyenkor egyszerűen úgy érzem, nem tudok normálisan felölt...

Nem mondhatnám, hogy a tél a kedvenc évszakom, és ennek az az egyik oka, hogy ilyenkor egyszerűen úgy érzem, nem tudok normálisan felöltözni. Például akármilyen sapkát próbálok fel, meggyőződésem, hogy mindegyik nevetségesen áll :D Ezt a sál-sapka együttest viszont anyukám kötötte nekem karácsonyra, úgyhogy még akkor is felveszem, ha gömbfejem van benne :)





A hóesésnek viszont nagyon örülök, de sajnos (még) nálunk nem esett annyi, hogy szánkózni is lehessen :(






Olvastad már?

16 hozzászólás

  1. Nagyon csini és szép vagy! Anyukád meg nagyon ügyes! Nincs benne gömb fejed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon kedves vagy! :) Hihi, akkor most megnyugodtam... :D

      Törlés
  2. nagyon szépeket kötött anyukád! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon ügyes! :) Büszke is vagyok rá. Mindig elhatározom, hogy megtanulok kötni én is, de valahogy sosincs rá időm meg elszántságom.

      Törlés
  3. Nagyon csinos vagy, anyukád pedig nagyon ügyes! :) Meg nem mondanám, hogy ezek a kiegészítők saját készítésűek, tényleg nagyon tud. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, anyu nevében is :)) Ugyanezt mondtam neki én is, meg hogy nyitnia kellene egy webshopot! :D

      Törlés
  4. Annyira csini vagy! Anyukád nagyon ügyes, szuper ez a kötött szett! Nálunk semmi hó nincs sajnos :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen - és anyu is köszöni :) Nagyon örül, hogy ennyi dicséretet kapott! :) Ó, de kár.. :(

      Törlés
  5. Nagyon csinos vagy! Anyud meg tényleg nagyon ügyes, meg nem mondanám, hogy nem inditex boltból való :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igen, nagyon ügyes, mikor fiatal volt, saját magának kötötte a pulcsikat is :) Nekem is szokott néha, de az kicsit időigényes, szóval főleg sapikat-sálakat gyárt most :D

      Törlés
  6. Nagyon csini vagy :) Anyukám nekem is szokott kötni sálat :) De tényleg nem lehet észrevenni, ilyet árulnak 3000 ft körül a new yorkerben ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm *-* De jó, akkor te is nagyon szerencsés vagy :) Sokkal jobbak szerintem a házilag kötött holmik, egyrészt mert szeretettel készülnek, másrészt pedig pár száz forintos anyagköltséggel...

      Törlés
  7. Nekem most az a bajom a sapkákkal, hogy felhalmoztam egy csomó állatfüleset, és rendes sapim nincs is o.O Mármint csini, csak ilyen bohókás, plusz a szövetkabátom még mindig Stockholmban nyaral :D

    A havas táj nagyon szép, itt tegnap este óta folyamatosan esik, gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, állatfüleset én is nagyon szeretnék *-* Picit csaltam a képekkel, ugyanis kicsit szerkesztenem kellett a tájon :D Még nem esett akkora hó, hogy betakarja a földet, ezért fehérítgettem-világosítgattam rajta :D De azóta sokkal több hó esett már, akár szánkózni is lehet :))

      Törlés
  8. Szerintem jól áll a sapka!Ügyes anyud van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így gondolod :))

      Törlés

Flickr Images