Óévbúcsúztató - 2013

Ez az év hihetetlen sebességgel eltelt - már észrevettem egy ideje, hogy minél "öregebb" vagyok, annál gyorsabban múlik az idő :...

Ez az év hihetetlen sebességgel eltelt - már észrevettem egy ideje, hogy minél "öregebb" vagyok, annál gyorsabban múlik az idő :D Így van ez a harmadik félévemmel is az egyetemen. Mintha még most lett volna a tárgyfelvétel, és hirtelen azon kapom magam, hogy a nyakamon vannak a vizsgák. A tanulás miatt sajnos kicsit elhanyagoltam a blogot, és a Minden héten egy torta! projektet is - és ez valószínűleg így is lesz egy darabig. Nyolc vizsgám lesz, és én lökött, január 6. és 20. közé mind a nyolcat bezsúfoltam. Majd kiderül, bírom-e idegekkel :D Most egy rövid kis képes összefoglalót hoztam az elmúlt egy évből, remélem, tetszeni fog nektek! :)


Viktorral februárban ünnepeltük a második évfordulónkat. Nem maradt el a szánkózás sem idén (és a hóban ugrálás). Még 2012 nyarán megnyertünk egy nyereményjátékot, és így elutazhattunk az évfordulónkon Olaszországba. Padovában töltöttünk egy napot, utána pedig...


...Velencébe utaztunk, a karneválra :) Gondoláztunk is. Még ebben a hónapban sikeresen ráfüggtem a Trónok harcára, ami azóta a kedvenc sorozatom lett.


Márciusban segítettem anyunak támogatójegyeket árulni a Bihari Alma Mater Alapítvány Baráti Körének találkozóján, ahol a nagymamám is fellépett (egy nyugdíjas táncegyesület tagja). Ebben a hónapban végre újra találkoztunk a középiskolai barátnőimmel is :) Gömböckém pedig 9 éves lett, és kapott egy parizerből készült tortácskát. 


Idén is kaptam Viktortól májusfát, és a vizsgák előtt még egy kis bulira is jutott idő a lányokkal :) Befejeztem az első évemet az egyetemen, és legnagyobb örömömre (és meglepetésemre) 4,8-as átlagot sikerült összehoznom. Most az 5-ös a cél, szurkoljatok, hogy sikerüljön! :D


A június eléggé nyugodtan/unalmasan telt: tanulással, fánksütéssel, szalonnázással. És szobafestéssel.


Július elején Viktorral Spanyolországba utaztunk - itt rengeteg új élményben volt részünk. Kenuztunk a tengeren, és ültünk Európa legmagasabb és leggyorsabb hullámvasútján. 


Voltunk Barcelonában is, ahol megcsodáltuk a világító-zenélő mágikus szökőkutat. Egy hajókiránduláson is részt vettünk, és egy napot töltöttünk a Giverola-öbölben :)


Július végén a barátnőimmel Siófokon nyaraltunk. Hajókáztunk, vízibicikliztünk, napoztunk - de a legemlékezetesebb élmény az volt, amikor Timivel a nyakunkba vettünk egy óriáskígyót! :) Mindig azt hittem, hogy a kígyók nyálkásak, pedig nem! Nekem nagyon tetszett, bár háziállatként nem tudnám elképzelni :D


Viktor sajnos Szombathelyen dolgozik, mióta hazaértünk Spanyolországból. Ezt nagyon nehezen dolgoztam fel, nagyon sokat szomorkodtam, de mostanra úgy gondolom, sikerült elfogadnom a helyzetet - és ez részben annak is köszönhető, hogy újra elkezdtem tortákat sütni. Minden héten egyet (bár most kicsit szünetelek a vizsgák miatt). Az elmúlt néhány hónapban úgy érzem, nagyon sokat fejlődtem, és remélem, hogy még ennél is jobb tortákat fogok sütni 2014-ben! :) A középiskolai barátnőkkel nyáron is tartottunk egy csajos-napot.


Amikor Viktor néhanapján itthon volt, igyekeztünk minél több programot szervezni: sütögettünk náluk, strandra mentünk, és csónakáztunk Gyomaendrődön. Augusztus végén pedig 20 éves lettem :) El se hiszem!


Szerencsére gyönyörű őszünk volt az idén, sokat sétáltunk, és (Viktor nagy örömére) fotóztunk :D A legjobb dolog idén ősszel az volt,  hogy vettünk egy kicsi horgásztanyát a Keleti-főcsatorna mellett - apukám imád horgászni, és nagyon régóta vágyott egy ilyenre. A telken egy pici ház van, és egy régi, lakókocsi-szerű autó. Tavasszal fel fogjuk újítani, és kicsinosítjuk - hippi jellegű kuckóvá fogom alakítani! :D Alig várom, hogy elkezdjük! :)


Az őszi szünetben a legjobb barátnőmmel Egerbe utaztunk pár napra :) Október-november a tanulmányaim szempontjából fantasztikus időszak volt: átvettek államilag támogatott képzésre, ösztöndíjas lettem, és  elsőre sikerült az angol felsőfokú nyelvvizsgám! :) Ennél boldogabb nem is lehetnék. 


A vizsgaidőszak közeledtével egyre kevesebb időnk maradt programokat szervezni a lányokkal - de elmentünk bowlingozni (amit már nagyon régóta szerettem volna kipróbálni, és nagyon tetszett!), és elutaztunk négyen Bécsbe, a karácsonyi vásárra. A karácsonyom nem úgy alakult, ahogyan vártam, ugyanis szenteste nagyon belázasodtam, és még most sem gyógyultam meg teljesen: elkaptam valami vírust, és nagyon köhögök. De azért jól teltek az ünnepek, mert Viktor itthon van most hosszabb ideig! Spanyolország óta nem töltöttünk ennyi időt együtt! :) Ez volt a legszebb karácsonyi ajándék, amit valaha kaptam. 

video

Készítettem egy kis videót is - ha szeretnétek jót nevetni rajtam, amikor a hullámvasúton ülök, akkor 2.56-tól nézzétek :D


Sikerekben és élményekben gazdag, boldog új évet kívánok mindenkinek! :)

Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Nagyon tetszett az "évértékelésed". Tényleg igen mozgalmas volt.
    A videó különösen nagyon vagány! :D
    Én is b.ú.é.k.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! :) Remélem, az idei év még eseménydúsabb lesz! Boldog új évet! :)

      Törlés

Flickr Images