Karácsonyfadíszek saját kezűleg

Időhiány ide vagy oda, elhatároztam, hogy idén bizony készítek néhány karácsonyfadíszt! A szükséges alapanyagokat (hungarocell gömbök, k...

Időhiány ide vagy oda, elhatároztam, hogy idén bizony készítek néhány karácsonyfadíszt! A szükséges alapanyagokat (hungarocell gömbök, kb. 60 Ft egy darab) már ősszel beszereztem, és hozzá is láttam az elkészítésükhöz. Ennek a két gömbnek az elkészítése rendkívül szórakoztató volt :) Amint látjátok, popcorn darabkákat szurkáltam mindkettőbe, gombostűvel. Egészen különböző hatást érhettek el, ha a popcorn "gömbös" részét tűzitek fel, és ha csak a "recés" részeket használjátok fel.



Ebbe a gömbbe ezüstszínű rajzszögeket tűztem. Olyan, mint egy kis sárkánytojás, nem? :) 


Ezeknek a díszeknek is egy hungarocell gömb az alapjuk. Az elsőt temperával festettem be, és szalvétából kivágott mintával, valamint aranyszínű masnival díszítettem (a masnit gombostűvel rögzítettem). A második dísz papírmasé-technikával készült.


Ezt a műanyaggömböt egy hobbiboltban vettem (390 Ft). Az egyik leggyorsabban elkészíthető karácsonyfadísz: elég képeslapból kivágni egy körlapot, és a gömbbe illeszteni. Ezen kívül csillámport is szórtam a bele, valamint gyöngyöket.


Ugyanannak a gömbnek a másik oldala :)


Az első képen lévő szaloncukrokat nem én készítettem, hanem anyukám, de remélem, nem haragszik, amiért felhasználtam az ötletét :) Ehhez nem kell más, csak egy kis textil- és vattadarabka, valamint szalagok. A hópehely dísz levegőre száradó gyurmából készült. A gyurmát kinyújtottam, belesimítottam egy horgolt terítőt, utána pedig süteménykiszúróval szaggattam ki a díszeket (a lyukat szívószállal csináltam). Még nyáron készítettem ezeket abból a gyurmából, ami az ékszertartó tálkák elkészítése után megmaradt (a készítés folyamatáról képeket itt találtok)


Nektek hogy tetszik? :)
Szoktatok karácsonyfadíszeket készíteni?




Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Csodaszép mind. :)
    Nagyon ötletesek.
    A sárkánytojás a legjobb. :P

    VálaszTörlés
  2. az első zseniális! (láttam már valahol ezt az ötletet, de másodszorra is ámulok:))
    a többi is jó, de egyelőre a fent említetten nem tudok továbbjutni... :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem a papírmasé tetszik a legjobban!! A többi is nagyon szép! :D Nagyon ötletesek, de az anyud szaloncukrai is jók!

    VálaszTörlés
  4. Az első és a harmadik a kedvencem. Nagyon kreatív!

    VálaszTörlés
  5. Wow, mind nagyon szuper ötlet és a kivitelezés is profi! Én is DIY-díszeket fogok felaggatni, ezek szerintem sokkal szebbek, mint a készen kaphatóak :-)

    VálaszTörlés
  6. Mind nagyon klassz :D Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Flickr Images