Grumpy Cat torta & Részeges szülinapi torta

Nem álltam le a tortasütéssel, viszont megint azt vettem észre, hogy a blogra szinte semmi időm nincsen... Ezért most egyszerre két tort...

Nem álltam le a tortasütéssel, viszont megint azt vettem észre, hogy a blogra szinte semmi időm nincsen... Ezért most egyszerre két tortát is meg szeretnék mutatni nektek: az egyiket két hete sütöttem, mert Viktorral szülinapra voltunk hivatalosak, és ez volt az én ajándékom az ünnepeltnek: egy vakondtúrás torta, amin egy részeg ember fekszik, cukorkahányással teli vécével, söröskorsóval, borosüveggel... :D A Grumpy Cat tortát pedig szakestre készítettem, volt egy kis vetélkedő, és annak lett a fődíja (belül csokoládés).


Ezek a csúnya feliratok azért kerültek a képekre, mert pár hete barátnőm felhívta a figyelmemet, hogy egy (számomra ismeretlen) lány a barátnőjét facebook üzenőfalon az én kiskutyás tortás képemmel köszöntötte fel. Persze, ebben semmi rossz nincs, igazából nagyon is örültem neki, hogy ennyire tetszik másoknak a tortám, és egy szavam se lehet, hiszen itt a blogon is szabadon megnézheti mindenki a képeket. Sőt, anyu világosított fel, hogy ha Google-be beírom, hogy "Dóri tortái", kb. az egész életemet kidobja a kereső :D Meg persze mindannyian ezt csináljuk: szedegetjük le a cuki kiskutyás, kismacskás, kisbabás képeket innen-onnan, és linkelgetjük egymásnak. Viszont valamilyen szinten fura érzés is volt egy úgyszólván személyes képet viszontlátni idegen emberek facebook adatlapján, amit a saját nappalinkban készítettem, a saját fényképezőmmel, aminek a túloldalán én álltam, talán éppen melegítőben és kócos hajjal. Fura volt! 


Nem gondoltam, hogy ilyen jól fog sikerülni a Grumpy Cat-es torta, de egészen elégedett vagyok a munkámmal :D Röpke másfél órámba került felfesteni morcos macskát a torta tetejére, de megérte, mert nagy sikere volt, és el is fogyott az egész kb. negyedóra alatt :)


Nektek hogy tetszenek? :)




Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Grumpy torta nagyon jól néz ki :D Megláttam és felnevettem :D Mindkét torta nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éppen ez volt a célom :D Nagyon örülök, hogy tetszenek :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek :)

      Törlés
  3. wow a Grumpy cat-es torta fantasztikus lett!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Éppen most nézegetem a blogodat, elképesztően igényes és nagyon tetszik a stílusod! *-*

      Törlés
  4. Mindkettő jó, de nekem a cicuska jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) nekem is az a kedvencem, imádom Grumpy catet :)

      Törlés
  5. Mindkét torta nagyon jó lett, de az utolsó díszítéséért tényleg teljesen odavagyok! Nem is csodálom, hogy hatalmas sikert aratott. :)

    VálaszTörlés

Flickr Images