Ajándékozz rajzot! :)

Nem tartom magam nagy rajztehetségnek, de már többször is készítettem ajándékba olyan képeket, amelyeket egy-egy fényképről "mintázta...

Nem tartom magam nagy rajztehetségnek, de már többször is készítettem ajándékba olyan képeket, amelyeket egy-egy fényképről "mintáztam". Tavaly karácsonykor anyunak rajzoltam le egy régi közös fényképünket, ahol még óvodás vagyok, ezt a képet pedig Viktor anyukájának készítettem még ősszel, a születésnapjára. Persze közel sem tökéletes a kép, de ettől függetlenül nagyon örült neki :) Ez szerintem a igazán szívből jövő ajándék, minél személyesebb, annál jobb - az sem baj, ha valaki ügyetlenül rajzol. 



Ezzel az egyszerű technikával szerintem bárki elkészíthet egy ilyen képet, és nagy örömet szerezhet vele a szeretteinek. Még jó pár nap van hátra karácsonyig, szóval bőven van idő belevágni egy ilyen ajándék elkészítésébe :) Ehhez a kiválasztott fényképet fel kell osztani kis négyzetekre, és a rajzlapra is halványan fel kell rajzolni a vonalakat. Így gyerekjáték lesz a körvonalakat berajzolni, és különösebb türelmet vagy kézügyességet csak az arcvonások igényelnek. 


Az is jó megoldás, ha kinyomtatjuk a fényképet, és indigó segítségével átmásoljuk egy lapra. Sőt, talán úgy még szebb és élethűbb lesz a végeredmény, és sokkal kevesebb időt igényel az elkészítés is. 


Nektek hogy tetszik? :) 




Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Sajátkészítésű ajándékokkal gyakran lusta vagyok vesződni.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak belekezdeni nehéz egy-egy ajándékba, utána már könnyen megy! :) Én minden évben szoktam saját kezűleg készített ajándékokat is csinálni karácsonyra, és sokszor nagyobb sikerük van, mint a boltban vásárolt holmiknak :)

      Törlés
  2. Wow, nagyon ügyes vagy! :O Aztaa, grat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! :) Szerintem annyira nem lett tökéletes, de örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon szeretek saját készítésű ajándékokat adni, bár most a fősuli miatt sajnos nem sok időm lesz rá. :( A rajzoláshoz meg nincs affinitásom, azt meghagyom a bátyámnak (ezeket ő rajzolta : http://www.deviantart.com/?q=zoltanmaji ), szóval én inkább más irányba mozgok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon kevés időm van sajnos, így is van pár ajándék, amivel még el sem készültem a nagy vizsgadrukkban, de remélem, sikerül őket befejeznem karácsonyig :) Úristen, megnézegettem bátyád rajzait, és egyszerűen a lélegzetem elállt!! :O Ha kényszerítenek se tudnék ilyen gyönyörűeket rajzolni. Nagyon szépek a munkái! :)

      Törlés
  4. De jó ötlet! Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így gondolod! :)

      Törlés
  5. Ha száz évig rajzolgatnám, akkor sem tudnám így megcsinálni. Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Ó, pedig egyáltalán nem nehéz :) Köszönöm!

    VálaszTörlés

Flickr Images