Advent Bécsben

Múlt szombaton a lányokkal Bécsbe utaztunk. Az egyetem elől indultunk hajnal 3-kor busszal. Először a Heindl csokimúzeumba látogattunk...

Múlt szombaton a lányokkal Bécsbe utaztunk. Az egyetem elől indultunk hajnal 3-kor busszal. Először a Heindl csokimúzeumba látogattunk el, azután a Schönbrunni Kastélyba, ahol megnéztük a karácsonyi vásárt is - a képek legnagyobb része itt készült, ugyanis a városháza előtti vásárban már annyira kellett rohannunk, az időhiány miatt (és persze a tömeg is akkora volt), hogy egyszerűen nem maradt idő fotózni. 


Egyébként nagyon-nagyon jól éreztük magunkat, és az idő is nagyon szép volt szerencsére :) Csak azt sajnáltam, hogy egész nap szaladgálni kellett, hogy legyen idő mindent megnézni. Meg persze dönteni kellett, hogy a mosdó előtt kígyózó sorba állunk be, vagy inkább beszaladunk a csokiboltba, vagy kenyérlángost venni... Egyszer szívesen elutaznék Bécsbe az adventi időszakban több napra is, hogy szépen, ráérősen végigjárjuk ezt a gyönyörű várost! :)



A Google+ magától rátett egy ilyen csillámló effektet erre a fényképre, és úgy gondoltam, rajtahagyom, mert nagyon szép így! :)


Mindenkinek jó hétvégét, örömteli készülődést, és kellemes ünnepeket kívánok! :)
(Vizsgaidőszak előtt álló sorstársaimnak pedig kitartást!)








Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Nagyon szép képeket készítettél! Nem is gondoltam, hogy ennyiféle perec létezik :)

    VálaszTörlés
  2. Igen :) a perecek nekem is nagyon megmozgatták a fantáziámat! Szívesen megkóstolgatnám mindegyiket! :)

    VálaszTörlés

Flickr Images