Szülinapi robottorta

Ezt a robottortát egy nagyon cuki kisfiúnak a szülinapjára készítettem. Bevallom, nagyon féltem, ugyanis kép alapján csináltam, az p...

Ezt a robottortát egy nagyon cuki kisfiúnak a szülinapjára készítettem. Bevallom, nagyon féltem, ugyanis kép alapján csináltam, az pedig, mint látjátok eléggé bonyolult... Tudtam előre, hogy ugyanolyan biztosan nem lesz, de összességében elégedett vagyok a munkámmal. Magamtól soha nem készítettem volna ilyen tortát. A kis ünnepelt is eljött érte és kijelentette: "pontosan ilyet akajtam". Azt hittem, menten megzabálom! :D


Egyedül az zavar, hogy sehogy sem tudtam normális fényképet készíteni a robotról, úgyhogy inkább az elkészítés fázisait mutatom meg most nektek :) Elég nehézkes volt a torta összeállítása, hiszen darabonként, illetve testrészenként kellett bevonnom, és díszítenem a robotot. 




Nektek hogy tetszik? :)






Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Csak gratulálni tudok, nagyon jó lett! Nekem biztosan nem lett volna türelmem ennyit pepecselni vele.

    VálaszTörlés
  2. Tök ari!!! Jó türelmed van! De megérte, mert nagyon jól néz ki. :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon cuki lett a végeredmény, csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves szavakat, örülök, hogy tetszik Nektek a torta! :)
    Az biztos, hogy sok türelmet igényelt, de megérte :)

    VálaszTörlés

Flickr Images