(Steppelt helyett) rózsás torta

Ezen a héten steppelt tortát szerettem volna készíteni, de a végén egy "egyszerű" emeletes, rózsás-masnis torta lett belőle! ...

Ezen a héten steppelt tortát szerettem volna készíteni, de a végén egy "egyszerű" emeletes, rózsás-masnis torta lett belőle! :D A steppelés több okból lett sikertelen: túl vékony volt a fondant, így nem mélyedt bele látványosan a derelyevágó - legközelebb többet kell készítenem. Nem készítettem sablont, aminek a mentén végighúzhattam volna a derelyevágót - ezért egyenetlenek és girbegurbák lettek a vonalak. Én buta! :D 



De próbáltam nem elkeseredni, és menteni a menthetőt :) Igaz, hogy kicsit "karcos" így a torta széle, de hála az égnek, nem látszik túlságosan. Egyszerűen csak készítettem rá egy rózsát és egy masnit, az alját "körbegolyóztam", a masni közepére pedig egy szép gomb került (ami sajnos nem ehető). A steppeléssel később még biztosan megpróbálkozom, amikor több időm és türelmem lesz, de most éppen Viktort vártam haza, szóval lehet, hogy a szerelem vette el az eszem! :D



Nektek hogy tetszik? :)
Próbáltatok már steppelt mintát készíteni tortára?





Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Húha, nagyon ínycsiklandozónak tűnik, biztos nagyon finom is :)

    VálaszTörlés
  2. Tökéletes! Tényleg meseszép, nem lenne szívem megkóstolni :D

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett. Annyira irigy vagyok rád, hogy ilyen szép tortákat tudsz készíteni! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek, nagyon aranyosak vagytok! :) Örülök, hogy tetszik a torta, és remélem, a jövőben sem fogok csalódást okozni :D

    VálaszTörlés

Flickr Images