Galaxy nails

Nem vagyok valami ügyes körömlakkozásban, sminkelésben, terméktesztelésben és hasonlókban, és nem is írok gyakran hasonló bejegyzése...

Nem vagyok valami ügyes körömlakkozásban, sminkelésben, terméktesztelésben és hasonlókban, és nem is írok gyakran hasonló bejegyzéseket, mert úgy érzem, nem értek hozzá. De ez a manikűr most olyan különlegesen sikerült, hogy gondoltam, megosztom veletek is. Régóta szerettem volna kipróbálni a "galaxy nails" manikűrt, mert weheartiten olyan sok inspiráló képet láttam, hogy nagyon megtetszettek ezek az űrbéli körmök! :D Kicsit időigényes volt elkészíteni, de hála az égnek különösebb kézügyesség nem kell hozzá, csupán rengeteg körömlakk (én hetet használtam...) és egy kis darab szivacs. 




Alapként ez a gyönyörű, megnevezhetetlen árnyalatú, csillámos kék lakk szolgált, amit Egerben vásároltam két hete, egy bizsuboltban. Egyszerűen imádom! Ezután a többi színt szivaccsal vittem fel a körmömre, előidézve a galaktikus hatást :D Először fehéret, majd világos- és türkizkéket, végül pedig sötétlilát és ezüstöt használtam. A manikűrt egy átlátszó, csillámos Lovely lakkal fejeztem be. Képeken valahogy nem néz ki olyan jól, mint vártam, de élőben sokkal szebb, mindig máshogyan csillog, attól függően, hogyan esik rá a fény. 



Nektek hogy tetszik? :)



Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Nagyon szép lett, ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Dóri, kukkants be hozzám, egy kis meglepi vár a blogomon:) http://kreativannikivel.blogspot.hu/2013/11/versatile-blogger-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen még egyszer a díjat, nagyon megörültem neki! :) Igazán kellemes meglepetés volt! :)

      Törlés

Flickr Images