Életképek

A novemberem nagyon jól indult! Eddig még nem osztottam meg Veletek, de nem bírom már magamban tartani: a felsőfokú angol nyelvvizsgám, ...

A novemberem nagyon jól indult! Eddig még nem osztottam meg Veletek, de nem bírom már magamban tartani: a felsőfokú angol nyelvvizsgám, ami miatt annyira izgultam egész októberben, sikeres volt! Sőt, a szóbeli, amitől a legjobban rettegtem, 96 %-os lett. Egyszerűen nem hiszem el. Éppen tortát sütöttem, és két piskótalap között gondoltam, megnézem, fent van-e már az eredmény... Úgy remegtem utána az örömtől, hogy alig tudtam befejezni a sütést! :D Ezen kívül még ösztöndíjas is lettem! Megérte olyan keményen tanulni, ugyanis a felső sávba kerültem be. Az örömömet már csak az alattomosan közelgő vizsgaidőszak árnyékolja be! :D



Olyan szerencsés vagyok, hogy az utcánk végén van a Berettyó-part! Fruzsi barátnőmmel néhány hete elmentünk naplementét fotózni (az első kép is ekkor készült - olyan mint egy Afrikai idill, nem? :D) és videózni. Hirtelen ötlettől vezérelve felkaptam az egyik virágállványunkat, és azt is elcipeltem magunkkal, hogy ne remegjen a videó! :D



Halottak napján szokásos rokonlátogatásra indultunk, apukám szülőfalujába, Zsurkra. Ez a kicsi falu Záhony mellett van, az ukrán határnál. Amit különösen szeretek ebben a környékben, az a rengeteg fagyöngy! Sehol máshol nem láttam még ilyet az országban! Itt készültek a pillangós-virágos-méhecskés képek is, melyekhez (a méhek miatt) úgy érzem, halált megvető bátorság kellett :D


Valamiért kitört rajtam a Jane Austen-mánia. A Büszkeség és balítélettel kezdtem, most pedig a Meggyőző érveket olvasom. 


Viktor nagy nehezen megnézte velem az Avatart. Én imádom ezt a filmet, a tablónk háttere is a filmből lett kivágva (azok a lila kis medúzára hasonlító lelkecskék vagy szellemek, vagy mik). Viktor viszont végigkacagta az egészet! :(









Olvastad már?

7 hozzászólás

  1. Gratulálok a nyelvvizsgához és az ösztöndíjhoz is!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok én is! Én mostanában a Jean Austen adaptációkat nézek, Mansfield Park a nagy kedvenc.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az angolhoz! Szép képek. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon gratulálok az angolhoz, hajrá vizsgaidőszak!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratula az angolhoz!:) Nagyon szép képeket sikerült csinálnod!:)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! :)
    A Jane Austen mániához abszolút csatlakozom, nekem a Büszkeség és Balítélet a kedvencem, de gyakorlatilag az összes könyve remek. A Büszkeség és Balítélet számomra filmként is örök kedvenc marad, én a Keira Kinghtley-s verzióba vagyok beleszerelmesedve. És nemcsak Keira miatt, aki az egyik kedvenc színésznőm, de főleg a film hangulata fogott meg. Ajánlom, ha még nem láttad. :)

    VálaszTörlés

Flickr Images