Eger várooosa

Mivel most konzultációs hetem volt az egyetemen (ami tulajdonképpen egyenlő az őszi szünettel), a legjobb barátnőmmel meglátogattuk az u...

Mivel most konzultációs hetem volt az egyetemen (ami tulajdonképpen egyenlő az őszi szünettel), a legjobb barátnőmmel meglátogattuk az unokatestvérét, Fruzsit, akivel már ovis korunk óta ismerjük egymást. Fruzsi Egerben tanul, és a belvárosban, egy 1780-ban (!!!) épült ház tetőterében kialakított kis lakásban lakik. Amint a képeken is látszik, gyönyörű kilátás nyílik az ablakokból a városra.


Nagyon üdítő volt kicsit kimozdulni, és néhány napot tölteni egy olyan városban, ahol senkit nem ismerek. Szerencsére az időjárás is kedvezett nekünk, többnyire sütött a nap, így sétálni is tudtunk (és lépcsőzni, rengeteget). Hétfő este elmentünk bulizni a Gödörbe, ami egy egész hangulatos hely :) Hatalmas meglepetésemre nagyon jól éreztem magam, a barátnőmmel végigtáncoltuk az estét! Az itteni lányok-fiúk valamiért sokkal kedvesebbnek tűntek, mint egy átlagos debreceni buliban, de lehet, hogy csak amiatt éreztem így, mert nem volt nagy tömeg. A bulinak sajnos egy verekedés vetett véget, de legalább nem mondhatjuk, hogy nem volt izgalmas éjszakánk. Egyébként este tíz és tizenegy között 5, azaz ÖT forint volt a csapolt sör - már többször részleteztem, mekkora sörimádó vagyok, de erre még én is azt mondtam, hogy bouáááh :D Kikértünk nyolc pohárral, de végül egyet is alig bírtam leerőltetni a torkomon - egri barátnőink viszont már hozzá voltak szokva! :D




Nektek hogy telt a hétvége és az őszi szünet? :)






Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Fura a saját városomról bejegyzést olvasni. :) Szépek lettek a képek! :) Örülök, hogy tetszett.

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem Egert, hangulatos város :) Anyáék ide jártak iskolába, úgyhogy egy párszor ellátogattunk már, de mindig szívesen megyek el.
    Egyébként jó kis képek lettek! :)

    VálaszTörlés
  3. Eger egyszerűen gyönyörű, én is nagyon szeretem, annyira szép, békés város. Kétszer voltam eddig, és mindig visszamennék :) Tetszett a beszámoló :)

    VálaszTörlés
  4. 3 napot töltöttem itt szeptemberben, és valóban gyönyörű a város. Bár én nem először jártam itt, a lányaim igen, és Ők oda is akartak költözni egyből. Abba Dobó téri hobbiboltba mi is bementünk és egy csomó tök jó dolgot vettünk :) Nagyon jó képeket készítettél!

    VálaszTörlés
  5. Ó, a városom :)) És a kedvenc kávézóm (Görög) az egyik képen! :) Szépek lettek a képek!

    VálaszTörlés
  6. Azt a zsiráfot én is láttam, mikor ott jártam, és rögtön beleszerettem!!! Annyira kreatív ... és nem mellesleg zsiráf és elefántfüggő vagyok :D

    VálaszTörlés

Flickr Images