Summer's in the air

Nem is emlékszem, mikor volt utoljára ilyen gyönyörű októberünk: szinte szó szerint kánikula van. Szerdán például huszonnyolc fok vo...

Nem is emlékszem, mikor volt utoljára ilyen gyönyörű októberünk: szinte szó szerint kánikula van. Szerdán például huszonnyolc fok volt, majdnem megsültem. Bár reggelente és esténként nagyon lehűl a levegő, napközben nyugodt szívvel elő lehet kapkodni a szoknyákat és a nyári felsőket, elegendő egy vékonyabb kabátot vagy egy blézert magunkkal vinni. 


Ez a blézer a legújabb kedvencem, a Hádában találtam rá két hete, főleg a vállmegoldása miatt szerettem bele, annyira elegáns. Na meg azért, mert kivételes módon XS-es méretre bukkantam (és még így is bő rám egy kicsit!) A cipőválasztással nem vagyok elégedett, utólag visszagondolva egy fekete cipő sokkal jobban illett volna ehhez az összeállításhoz - de sajnos nem voltam ilyen előrelátó, és azt nem hoztam haza Debrecenből... :$ Most ugyanis konzultációs hetünk van, és legközelebb november 4-én megyek vissza.

A képeket anyukám készítette rólam. Csak az utcánk végéig kellett kisétálnunk, ugyanis olyan szerencsések vagyunk, hogy közvetlenül a Berettyó-part mellett lakunk. Anyu egyre tehetségesebb fotós, és bár ragaszkodott hozzá, hogy közöljem, ő készítette a képeket, a dicsérő szavakat nem ő adta a számba :) Tényleg egyre ügyesebb, és már művészi ambíciói is vannak! :D




blézer: Háda
top: New Yorker
szoknya: Ázsia Centrum
bokacsizma: Ázsia Centrum
harisnya: Debrecen Plaza
nyaklánc: AliExpress
gyűrű: AliExpress



Nektek hogy tetszik ez az összeállítás? :)



Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. Tényleg egyre ügyesebb. :D És csini a szetted, nagyon jól áll. Szerintem ez a cipő is jól megy hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D Nagyon büszke vagyok rá! :)
      Köszönöm, örülök, hogy így gondolod :)

      Törlés
  2. Nagyon szép fotók! Klassza szoknya a blézer és a nyaklánc is! Csinos vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a fotós nevében is :) Örülök, hogy tetszenek! :)

      Törlés
  3. Nagyon szép a blézer! Jó vásár volt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Szerintem is, el sem hiszem, hogy ekkora mázlim volt :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kedves vagy! :)

      Törlés

Flickr Images