Itt az újabb AliExpress-csomag!

Megérkezett a második AliExpress-csomagom, és még elégedettebb vagyok vele, mint az elsővel! *-* Körülbelül 3500 Ft-nak megfelelő összeg...

Megérkezett a második AliExpress-csomagom, és még elégedettebb vagyok vele, mint az elsővel! *-* Körülbelül 3500 Ft-nak megfelelő összegért rendeltem 9 nyakláncot, 3 karkötőt és 6 gyűrűt - teljesen magamon kívül vagyok :) Most ezeket a szerzeményeket szeretném nektek megmutatni. 




Ezt a nyakláncot vártam a legjobban, és nem csalódtam! Az eladó "csak" 93,1 % pozitív visszajelzést kapott, ennek ellenére én csak ajánlani tudom, hogy rendeljetek innen, mivel egy hónapon belül ideértek az ékszerek, és a minőségük is kifogástalan (egy kivétellel, de az is orvosolható). 

ezt a nyakláncot megrendelhetitek innen  (2.38 $)


A rózsaszín festék kicsit kibuggyan oldalt, de szerintem ilyen alacsony ár mellett ez megbocsájtható. 
megrendelhetitek innen  (1.92 $)


Ez az egyedüli nyaklánc, amivel nem igazán vagyok elégedett, láthatjátok a képen, hogy a festése nem mondható éppen tökéletesnek. Szerencsére van egy hasonló árnyalatú körömlakkom, amivel igazítani tudok rajta. 

megrendelhetitek innen (1.32 $)


Ez a nyaklánc lett a legújabb kedvencem :) 
Megrendelhetitek innen (1.66 $, de én akciósan 1.04 $-ért vettem)


Ezt a nyakláncot igazából csak azért rendeltem meg, hogy a minimum rendelési összeg meglegyen. Nem bántam meg, mert nagyon jópofa és a minősége is egészen jó, az ára pedig nevetségesen alacsony. Akciósan mindössze 0.37 $-ért vettem, de most is csak 0.59 $ az ára. 

Megrendelhetitek innen


Kicsit féltem, hogy nem fog tetszeni élőben, mert nem éppen az én stílusom, viszont kellemesen csalódtam! Imádom ezt a nyakláncot :) Megrendelhetitek innen  (1.20 $)


Ezt az aranyszínű láncos nyakláncot innen rendelhetitek meg (0.62 $)


Ez a nyaklánc is nagy kedvencem lett, visszafogott, mégis feldobja a legegyszerűbb szetteket is, és szinte mindenhez illik! :) Megrendelhetitek innen   (1.58 $)


fehér köves gyűrű innen  (0.42 $)
"princess" gyűrű innen  (0.48 $)


Ezt a gyűrűt már láthattátok az egyik múltheti bejegyzésben. Megrendelhetitek innen  (0.46 $)


három darabos gyűrűszett innen  (0.36 $)


Nagy kutyamániás vagyok, ezzel magyarázható ez a cuki kutyamedálos nyaklánc :$ 
megrendelhetitek innen  (0.54 $, de én 0.34 $-ért vettem)

Továbbra is nagyon divatosak lesznek a különböző feliratos ékszerek, emiatt esett a választásom erre a szép love-os karkötőre. Megrendelhetitek innen  (0.46 $)


A bal oldali karkötőből kettőt szerettem volna rendelni, mivel egyszerre szeretném viselni mind a két csuklómon. Viszont féltem, hogy esetleg nagy lesz a vékonyka kezemre, ezért csak egyet rendeltem - utólag már bánom, ugyanis teljesen jó a méret. Legközelebb megrendelem a párját is :) 

megrendelhetitek innen  (0.92 $)
a szegecses karkötőt pedig innen (1.60 $)


Nektek hogy tetszenek ezek az ékszerek? 
Van olyan, amelyiket ti is megrendeltétek? :)





Olvastad már?

22 hozzászólás

  1. *-* Mennyi mindent sikerült beszerezned, és milyen olcsón! Nagyon jó vétel volt az összes *-* a háromszöges nyaklánc nekem is megvan és egyszerűen imádom, de anno a rózsaszín-kék-fekete nyaklánccal is szemezgettem. Basszus, most el fogok veszni az AliExpress honlapon :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) A háromszöges nyakláncot én is imádom. Kicsit féltem, hogy nem fog tetszeni, mégis eddig ezt viseltem a legtöbbször :D Érdemes szétnézni AliExpressen, mert igazi kincsekre lehet bukkanni, és nemcsak ékszerek terén!

      Törlés
  2. Nagyon jó dolgokat vetél, tőled hallottam először erről az oldalról. :D És sokkal olcsóbb, mint az e-bay. :) A minimum rendelési összeget egy eladón belül kell elérni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom, e-bay-ről még soha nem rendeltem, de már többször is nézelődtem ott, és az árak tényleg magasabbak, mint AliExpressen (szóval valószínűleg a jövőben is maradok az Alinál...) :) Van olyan eladó, aki nem ad meg minimum rendelési összeget, és ha csak pl. egy karórát rendelsz tőle, akkor is ingyen szállítják. De egyébként igen, egy eladón belül kell elérni :)

      Törlés
    2. Igen közben már rájöttem, csak angol nyelvtudás híján néha kicsit nehezen megy a kiigazodás a külföldi oldalakon. :D De már fel is adtam a húgommal közösen egy rendelést, már alig várom, hogy megérkezzenek a gyönyörűségek. :) Veszélyes vagy a pénztárcánkra! :D

      Törlés
    3. Igen, tényleg kicsit nehéz eligazodni rajta, bár be lehet kapcsolni a fordítást magyarra - igaz, akkor lenni érthetetlen nyaklánc ezüst jó :DD Örülök, hogy végül sikerült rendelni, és remélem Te is elégedett leszel a termékekkel :)

      Törlés
  3. Úúú annyira jóóók! Már megyek is és rendelek párat én is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Csak ajánlani tudom! :D

      Törlés
  4. meggyőztél, nővéremmel összeültünk és összehoztuk az első rendelésünket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó! :)) Remélem, hogy Nektek is nagyon tetszeni fognak a termékek, amiket rendeltetek! :)

      Törlés
  5. Nagyon szép dolgokat szereztél be! :) És a képek!! Fantasztikusan jók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Igyekeztem "gusztusos" képeket készíteni mindenről, hogy Ti is kedvet kapjatok a rendeléshez! :D

      Törlés
  6. Ennyi szépség ilyen jó áron, tényleg jó vásárt csináltál!!!
    A harmadik és a hatodik nyaklánc tetszik a legjobban. Nézegettem korábban már én is ezt az oldalt, de eddig csak ebayről rendeltem hasonló bizsukat. Na, majd most jobban szét nézek ezen az oldalon is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Csak ajánlani tudom az AliExpresst, mindenképpen érdemes szétnézni az ékszerek között! :)

      Törlés
  7. Hú, nagyon szuper cuccokat rendeltél - és az áruk még szuperebb :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszenek! :) Már kicsit lenyugodtam, de eleinte odáig meg vissza voltam az örömtől, hogy ennyi pénzért ilyen sok mindent tudtam rendelni - a "márkás" boltokban (ahol szerintem kb. ugyanezeket lehet kapni), sokszor egy nyakláncot nem tudok megvásárolni 3500 Ft alatt.

      Törlés
  8. Az első gyöngyös nyaklánc nekem is megvan, még eBay-ről rendeltem tavaly karácsonykor! :DD Nagyon szuper darabokat választottál, a fekete háromszöges és a láncos a kedvenceim! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyöngyös nyaklánc annyira illik a Te stílusodhoz! :) Én eddig nem gyakran hordtam ilyen szép alkalmi nyakláncokat, de mostanában egyre jobban tetszenek! :)

      Törlés
  9. Én azon ámultam, hogy mennyire olcsón jutottál hozzá ennyi mindenhez! Ingyenes a házhozszállítás, vagy fizetned kellett érte? Eme poszt után komolyan elgondolkodtam, hogy körbenézek én is az oldalukon :)

    És így a végére pedig megemlíteném, hogy kaptál tőlem egy díjat :) http://redlips-and-coffee.blogspot.hu/2013/10/liebster-award-3-dij-33-kerdes.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én magam is alig hittem el :D De addig nem is voltam teljesen nyugodt, amíg meg nem hozta a postás a kis csomagot. Viszont amikor megláttam, milyen jó minőségűek az ékszerek, majdnem elsírtam magam örömömben :D

      A házhozszállítás teljesen ingyenes, ha eléred a minimum rendelési összeget! Van olyan eladó, akinél nincs is minimum összeg, de ha van, akkor is 8-15 dollár körül mozog, szóval teljesen megéri :) De ha nem rendelsz eleget, akkor is csak 1-2 dollár körül van a szállítási költség, ha jól tudom.

      A díjat pedig nagyon szépen köszönöm *-*

      Törlés
  10. nagyon szép ékszerek, választani se tudnék :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Ráadásul a pénztárcabarát árak miatt nem is igazán kell választani két szép ékszer között! :)

      Törlés

Flickr Images