Életképek

Az elmúlt pár napban döbbentem rá, hogy mennyire imádom az őszt. Tulajdonképpen az őszi tájat mindig is imádtam, csak az időjárást nem. De...

Az elmúlt pár napban döbbentem rá, hogy mennyire imádom az őszt. Tulajdonképpen az őszi tájat mindig is imádtam, csak az időjárást nem. De mivel most szinte nyári meleg van, örömömben azt sem tudom, hol vagyok :D Ráadásul Viktor két és fél hét után pont most jött haza, és remek programokat tudtunk csinálni ilyen szép időben - mintha az ősz is velünk örült volna. Szombaton Debrecenben sétáltunk, megmutattam Viktornak az egyetemet, készített rólam rengeteg fényképet (iszonyú türelmes, egyem meg...), meg nagy nehezen rábeszéltem egy közös fotóra is :) Gyrost ettünk, gyönyörködtünk a tájban, utána pedig moziba mentünk. 


A Cinema City-ben moziünnep volt a hétvégén, így a jegyek is jóval olcsóbbak voltak, mint általában. Emiatt hajlandó voltam még egyszer megnézni azt a filmet, amit egyébként a lakótársammal, Dalmával már néhány hete megnéztünk: a Családi üzelmeket. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nyugodt szívvel adtam ki a mozijegyre újból a pénzt, mivel ilyen jó vígjátékot régóta nem láttam már :D Ismét könnyesre nevettem magam. Sajnos Viktorék már el is indultak vissza Szombathelyre, én pedig a Jim szerint a világgal vigasztalódom. Nemsokára befejezem az utolsó évadot, de szerintem el fogom kezdeni újra az elsőtől. Főleg azokat a részeket imádom, ahol a gyerekek még picik, de szerintem Cheryl és Jim vicces jelenetei viszik a pálmát :D


A nagymamám néhány hete kirándulni volt Németországban. Több kastélyt is megnéztek, így a neuschwansteinit is - a lelkére kötöttem indulás előtt, hogy hozza el nekem a miniatűr változatát, mert az egyik legnagyobb álmom, hogy egyszer eljussak ide! *-*



Nektek hogy telt a hetetek?  Voltatok Glamour-napozni? :)





Olvastad már?

2 hozzászólás

Flickr Images