Életképek & Liebster Award :)

Néhány őszi képet hoztam most Nektek :) Sokadjára is elkezdtem a Szívek szállodáját, mert sehol sem olyan szép az ősz, mint Stars Hollow...

Néhány őszi képet hoztam most Nektek :) Sokadjára is elkezdtem a Szívek szállodáját, mert sehol sem olyan szép az ősz, mint Stars Hollow-ban. Míg a legtöbb Gilmore Girls rajongó Logant tartja az álompasinak, én Jessbe vagyok belebolondulva 13 éves korom óta, és mindig csak addig nézem, amíg Rory meg ő együtt vannak. Amikor szakításra kerül a sor, kezdem újra a második évadtól az egészet :D



Végül pedig megragadom az alkalmat és ismét megköszönöm a Liebster Awardot Cintiának, nagyon örültem neki! :) Kicsit megkésve, de válaszolok a kérdésekre is, de ha nem haragszotok, nem adom most tovább a díjat senkinek, mivel nyáron már többször is megkaptam, és akkor tovább is adtam. Akik akkor megkapták tőlem, most is ugyanúgy díjaznám őket, plusz vissza is adnám mindenkinek, aki az én blogomat is a díjazottak közé sorolta :) Nem is szaporítom tovább a szót, nagyon szépen köszönöm a díjat még egyszer, és jöjjenek a kérdésekre a válaszaim.

  • Ha egy napra valaki más bőrébe bújhatnál, akkor ki lenne az, és miért? (lehet kitalált, jelenkori, már nem élő, stb. ember)
  • Ha tehetném, Hermione Granger bőrébe bújnék! :D Igen, ennyire Harry Potter mániás vagyok.... :$ Sokadjára
  • Hogyan képzeled el magad 5 év múlva, mit fogsz/szeretnél csinálni?
  • Nem szeretek ennyire előre tervezni, de öt év múlva már meglesz a diplomám, és szeretném, ha lenne egy olyan állásom, amiből meg is tudok élni, és amit szeretek is. Szeretnék továbbra is foglalkozni a bloggal, és a cukrásztudományomat fejleszteni, esetleg elvégezni egy fotóstanfolyamot. 
  • Melyek azok az erkölcsi értékek, amelyeket a legfontosabbnak tartasz mind saját magadra nézve, mind a párodban/barátaidban?
  • Azt hiszem, a megbízhatóságot tartom a legfontosabbnak, tehát hogy ha valaki megígér valamit, állja is a szavát. De nem nagyon szeretek ilyen értékeket megnevezni, mivel szerintem mindannyiunkkal előfordult már, hogy kifecsegtünk egy titkot, csaltunk a játékban, vagy füllentettünk valakinek... Ahogy a Büszkeség és balítéletben mondja Mr. Darcy: "minden ember természettől fogva hajlik valami rosszra." Álszentnek tartanám magam, ha ilyen értékekről kezdenék papolni, holott én is ugyanúgy megszegem néha az erkölcsi szabályokat, mint bárki más. 
  • Mit tartasz az eddigi legrosszabb döntésednek?
  • Nem mondom, hogy nem hoztam olyan döntéseket életem során, amelyek miatt talán szégyenkeznem kellene, mégsem gondolom, hogy bármelyik is rossz lett volna. Ha akkor és ott nem úgy döntök valamiről, ahogyan, talán teljesen másképpen alakult volna az életem. 
  • Elégedett vagy a jelenlegi életeddel?
  • Alapjában véve teljesen elégedett vagyok. Sok mindenre vágyom és sok mindent szeretnék még elérni, de úgy gondolom, most mindenem megvan, ami ahhoz kell, hogy boldog életet éljek. 
  • Mi vagy mik a legjobb dolgok, amik a blogod által történtek veled? 
  • A legjobb dolgok az életben mind egyszerűek. Semmi sem hasonlítható ahhoz az izgatott várakozáshoz, amikor feltöltök pár képet az új tortámról, és várom a véleményeiteket... :) A pozitív visszajelzések hihetetlenül boldogítanak! 
  • Van olyan blogger, aki inspirál?
  • A leginkább Sophie Learmont, a The Littlest Things blog írója inspirál. 
  • Mit gondolsz, mi tesz egy nőt igazán nőiessé?
  • Nehéz erre válaszolnom, ugyanis meghatározni is nehezen tudom, mit jelent maga a nőiesség. Nyilván ez a szó mindenkinek mást jelent. A viselkedésre vonatkozik, vagy a személyiségre, esetleg a külsőre? Vagy bizonyos nőies cselekvésekre, amik csak a nőkre jellemzőek? Én például nőiesnek tartom magam annak ellenére, hogy a kedvenc italom a sör. Van, amikor egyszerűen csak úgy megiszok egy sört a vacsora mellé. Bár Viktor egyik kedves barátja többször is megszólt engem, hogy a sörivás "hű de nőies!", nem hiszem, hogy emiatt kevésbé kellene nőnek éreznem magam :)) Szerintem például sokkal undorítóbb, ha egy lány közönségesen viselkedik, és a saját testét egyfajta árucikként kezeli, mint ha a sört üvegből issza. De ez csak az én véleményem.
  • Mi az a téma, amiről a végtelenségig tudsz beszélni, de inkább nem teszed, mert a környezeted nem biztos, hogy értékelné?
  • Harry Potter és a corgik :D
  • Hiszel a sorsban, és abban, hogy minden okkal történik?
  • Hiszek abban, hogy minden okkal történik, viszont szerintem mindenki a maga szerencséjének a kovácsa.
  • Végezetül pedig még egy blogos kérdés: szerinted mitől lesz jó, és szerethető egy blog? 
  • Szerintem ez leginkább a blog írójának a személyiségétől függ. Rokonszenvesnek tartjuk-e a stílusát vagy nem? Nagyon szeretem az olyan blogokat, amik személyesebb jellegűek :) Ezen kívül a szép fényképek is nagyon sokat nyomnak a latban. 








Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. annyira szimpatikusnak tűnsz a válaszaid alapján!:) és örülök, hogy mostanában ennyire aktív vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig nagyon örülök, hogy szimpatikusnak tartasz! :)) Igyekszem aktív maradni továbbra is :)

      Törlés
  2. Jók a képek! A Szívek Szállodájával pedig úgy tűnik egy hullámhosszon vagyunk...nekem is a 2-3. évad a kedvenc, főleg az ok a részek, mikor Rory-Jess könyvekről és zenéről sziporkázik.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó, végre egy rokon lélek! :) Én is azokat a részeket imádom a legjobban! Jess meg azért a kedvencem, mert annak ellenére, hogy milyen "züllött", mégis művelt! :D

      Törlés
  3. Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdésekre :)

    Nagyon szépek a képek, ez a mostni ősz nagyon tetszik, mert nincs hideg, és mindennek olyan szép a színe. Ezen pedig dobnak az ilyen jól elkapott képek :) Egyébként a GG-t néztem annó TV-ben, de nem jutottam a végére. Lehet meg kellene néznem megint, de ezúttal a végéig :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen tettem, és köszönöm a díjat még egyszer! :)

      Örülök, hogy tetszenek a képek :) Csak ajánlani tudom, tipikus plédbe begubózós, kakaóivós sorozat! Nem tudom megunni, pedig már negyedjére kezdem az elejéről.. :D

      Törlés

Flickr Images