Come and take a walk on the wild side

Tegnap a legjobb barátnőmmel készítettünk egymásról néhány őszies fotót (a nyári fotózásunkat már egy korábbi bejegyzésben láthattátok)....

Tegnap a legjobb barátnőmmel készítettünk egymásról néhány őszies fotót (a nyári fotózásunkat már egy korábbi bejegyzésben láthattátok). Szerencsére nagyon jó idő volt, úgyhogy végre kipróbálhattam egy szoknyás (ruhás) összeállítást :) Ezt a sötétkék ruhát, amit inkább hosszított felsőként, nadrággal viselek, a Glamour-napok során vettem a H&M-ben - csakúgy, mint ezt a motoros dzsekit, amit főleg a kis szőrmés gallérja miatt imádok nagyon. 



Egyébként nem tudom, miért, de néhány napja nagyon furcsán megy a képfeltöltés, csak hogy szépen fejezzem ki magam. Mire feltöltöttem a képeket az előző bejegyzésben, a képminőség annyira rossz lett, hogy az valami hihetetlen. Egyszerűen nem értem, miért. Ti nem tapasztaltatok hasonlót mostanában? Végül persze megoldottam a problémát, flickr-re töltöttem fel a képeket, és úgy illesztettem be őket ide az URL-cím alapján. Remélem, így már minden rendben lesz. :)




csizma: Deichmann
harisnya: Debrecen Plaza
nyaklánc: AliExpress
dzseki: H&M
ruha: H&M




Olvastad már?

9 hozzászólás

  1. nálam is detto ugyanez a probléma,szintúgy más tárhelyre töltöm fel először a képeket.....csini vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerűen nem értem, hónapokon keresztül pedig semmi probléma nem volt a képfeltöltéssel.. sebaj, az a lényeg, hogy máshogyan is meg lehet oldani :) És köszönöm! :))

      Törlés
    2. Egy Google+ beállításnak 'köszönhető', én is megszenvedtem vele, mert anélkül húzta rá a képeimre, hogy egyáltalán csatlakoztam volna a Google+-hoz, de azóta sikerült kiiktatnom. :)

      Törlés
    3. Juj köszi a tippet!! :) Rendkívül sokat segítettél, magamtól soha nem jöttem volna rá, hogy mi okozza a problémát! Azóta sikerült nekem is megoldani nagy nehezen, de még mindig fel vagyok háborodva. A Google+ "javítás" címszó alatt inkább csak rontott a képek minőségén...

      Törlés
  2. Csinike vagy :D Az első kép a kedvencem!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos vagy, elárulnád hogy van ilyen szuper alakod? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :)) Én nem igazán látom szupernek az alakom - szégyellem, de sajnos nagyon ritkán sportolok. Mindig eltervezem, de valahogy mindig a lustaság győz. Szerintem a jó alak titka, hogy mindenki megtalálja a számára legelőnyösebb ruhadarabokat :) (Bikiniben már korántsem vagyok elégedett magammal)

      Törlés
  4. Ezek is baromi jó képek. A barátnőd is nagyon jó fotós. :)

    VálaszTörlés

Flickr Images