Régiből újat - vízfestékkel

A mai bejegyzésben egy pici szekrényke átalakítását mutatom meg nektek. Már jó pár éve megvan nekem ez a kis ékszertartó faládika, de ...

A mai bejegyzésben egy pici szekrényke átalakítását mutatom meg nektek. Már jó pár éve megvan nekem ez a kis ékszertartó faládika, de mondanom sem kell, nagyon hamar ráuntam. Sokáig a nappaliban árválkodott, ahol pillanatragasztók, régi radírok és lemerült elemek tárolóhelyeként szolgált... Egyik nap azonban gondoltam egyet, és a ládika új külsőt kapott, így máris remekül illik a szobámba! :) 



A felújításhoz használt technika nevetségesen egyszerű: vízfestékkel festettem át. Persze többször is át kellett festenem, hogy elég élénkek legyenek a színek, viszont a vízfesték előnye, hogy nagyon hamar megszárad, szinte percek alatt! A szekrényke "váza" barna színt kapott, a fiókok pedig színátmenetesek lettek - nagyon elégedett vagyok velük, szerintem jól sikerültek! :)




Nektek hogy tetszik? :)




Olvastad már?

20 hozzászólás

  1. Én még egy fényt adó fedőlakkal(festős,bútorhoz való) átkentem volna, mert szerintem fura érzete van a fának a vízfestéktől. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nagyon jó ötlet jól kivitelezve. Tetszik. (:

      Törlés
    2. Nekem pont a matt felülete miatt tetszik, majd ha esetleg később kopni fog kicsit, akkor átfestem és lelakkozom :) Azért köszönöm szépen a tippet, és örülök, hogy ennek ellenére tetszik Neked a végeredmény! :)

      Törlés
  2. Ez nagyon gyönyörű lett! Bár szerintem akril festékkel tartósabb lenne az eredmény, de remélem így is sokáig gyönyörködhetsz majd benne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, azzal biztosan tartósabb lenne, de nincs itthon akril festékem, és most nem akartam pénzt kiadni érte :) Örülök, hogy tetszik, én is remélem, hogy nem fog kifakulni egy jó ideig! :)

      Törlés
  3. Olyan kreatív vagy, mindig rettentő jó ötleteid vannak... :) Ez is nagyon tetszik, ügyes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak igyekszem elfoglalni magam az unalmas, esős délutánokon.. :D Nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik :)) Én is elfogadnék egy ilyet!

    VálaszTörlés
  5. ez szuper:)
    milyen ötletes:)
    nekemi keeeeeell:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Ha jól emlékszem, a kis szekrényt egy papír-írószer boltban vásároltuk régen. De sok más boltban is lehet kapni apró fatárgyakat és dobozkákat, amiket aztán kedvünk szerint dekorálhatunk! :)

      Törlés
  6. Ombre tároló, nagyon szuper lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, engem még csak most kapott el az ombre-láz :D Nem hamarkodtam el, de jobb későn, mint soha! :D Örülök, hogy tetszik a szekrényke :)

      Törlés
  7. nagyon ügyes vagy, igazán kreatív lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  8. Hát ez valami csodaszép lett!
    Jó sok időt fordíthattál rá, de megérte mert nagyon egyedi.
    Majd készíts képet, hogy hol kapott helyet a szép szobádban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Az igazat megvallva nem került túl sok időbe a felújítás, inkább csak a fiókok festése igényelt egy kis időt és türelmet. Feltétlenül készíteni fogok egy fényképet róla :)

      Törlés

Flickr Images