Kalocsai hímzés és osztálytalálkozó

Most két tortát is hoztam nektek, ugyanis a múlt hetit még nem mutattam meg - kicsit lemaradtam a blogbejegyzésekkel, de igyekszem utol...

Most két tortát is hoztam nektek, ugyanis a múlt hetit még nem mutattam meg - kicsit lemaradtam a blogbejegyzésekkel, de igyekszem utolérni magam :) Mindkettő citromos, már nem is szeretnék fárasztani senkit a recepttel. A legbüszkébb a mai alkotásomra vagyok: régóta fontolgatom, hogy készítek egy kalocsai mintás tortát, és most a tettek mezejére léptem. A virágokat marcipánból formáztam meg két nappal ezelőtt egy ráérős estén, a tortát pedig ma sütöttem meg. Nem is szaporítom tovább a szót, beszéljenek inkább a képek! :)






Anyukám és az osztálytársai múlt héten tartották a 35. érettségi találkozójukat :) Nekik készítettem ezt az egyszerű tortát, melyre a tablójuk is felkerült. Nem igazán látszik a képen, de a torta oldala is körbe van díszítve kacskaringós mintákkal.

Hogy tetszenek a torták? :)




Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. Nagyon szépek! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem még mindig a kávés torta birizgálja a fantáziám :D A kalocsai mintás nagyon szép lett, az osztálytalálkozós pedig ötletes, egyszerű de nagyszerű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen kár, hogy a kávétorta díszítését úgy elrontottam :D De tervezek egy bögre alakú kávétortát is, bár nem tudom, mikor szánom rá magam, mert az kicsit időigényes lenne :)

      Törlés
  3. Gyönyörűek! Én is akarok ilyet! :D

    VálaszTörlés
  4. Jujjjde szép lett, nagyon ügyes vagy! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek a torták :)

      Törlés
  5. Elmehetnél a The Next Great Baker-be és megnyernéd :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát azért ott még nem tartok... :D Meg szerintem idegösszeroppanást is kapnék :D De nagyon kedves vagy, köszönöm :))

      Törlés
  6. A kalocsais tortához a marcipánt te készítetted vagy vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dr. Oetker marcipánmasszát szoktam használni, de színezni már én szoktam, egyszerű ételfestékkel :)

      Törlés

Flickr Images