Első AliExpress rendelésem

Már régóta nézegettem nyálcsorgatva az ékszereket (és még sok más egyéb dolgot, főleg a sütisütéshez szükséges kellékeket...) AliExpresse...

Már régóta nézegettem nyálcsorgatva az ékszereket (és még sok más egyéb dolgot, főleg a sütisütéshez szükséges kellékeket...) AliExpressen, de csak augusztus elején szántam rá magam a rendelésre. El sem tudtam képzelni, hogyan történik az ilyen internetes vásárlás, ugyanis még soha nem rendeltem ezelőtt hasonló oldalakról, és nem is fizettem még az interneten. Szerencsére minden simán ment - ezt főként Vikinek köszönhetem, aki korábban írt egy nagyon hasznos bejegyzést az AliExpressről! :)


Persze picit bizalmatlan voltam a termékekkel kapcsolatban, így csak kicsit léptem túl a minimum összeget. Ettől az eladótól minimum 10 dollár értékben kellett rendelni, az én "szállítmányom" 12 dollárba, tehát kb. 2800 Ft-ba került - ami nem is olyan rossz ár, főleg nem 12 ékszerért... Kellemesen csalódtam: a termékek rendkívül jó minőségűek, és szinte teljesen olyanok, mint amilyennek elképzeltem őket - az áruk pedig nevetségesen alacsony. 

Egyedül talán egy problémám volt: elképesztően sokáig tartott, mire ideértek. Igaz, nem tudtam, hogy milyen gyorsan kellene megérkezniük, de azt hittem, egy hónapon belül kézhez kapom őket. Augusztus 3-án rendeltem meg őket, és csak szeptember 23-án hozta meg végre a postás a kis dobozkát. Az eladó viszont egy picike ajándékot is mellékel minden csomaghoz, én egy kis gyöngyfülbevalót kaptam, úgyhogy nem haragszom rá :) :D Az első képen látható masnis nyaklánc lett a kedvencem - megrendelheted innen  (1.66 $)


Ezt a nyakláncot vártam a legjobban, és bár a két szárny kicsit kisebb, mint ahogyan azt elképzeltem, a lánca pedig hosszabb, mint ahogyan vártam, nagyon-nagyon tetszik. 

innen rendelhetitek meg (2.89 $)


Ez a két nyaklánc a "gagyibb bizsuk" közül való, és persze nem pontosan úgy néznek ki, mint az eredeti képen, ennek ellenére nem bántam meg, hogy megrendeltem őket, mert szerintem nagyon aranyosak, és mindkettő nagyon olcsó volt.

a baglyos nyakláncot innen rendelhetitek meg (0.38 $)
a szitakötőset pedig innen (0.69 $)


gyöngyös gyűrű innen (0.35 $) 
masnis gyűrű innen (0.39 $)


aranyszínű karperec szív alakú medállal innen (0.79 $ - én 0.75-ért vettem)
masnis-gyöngyös karkötő innen  (0.69 $ - én 0.66-ért vettem)


szívecskés gyűrű innen  (0.57 $)
szegecses gyűrű innen (0.39 $)


Az első fülbevalót az eredeti kép alapján halványabb lilának gondoltam, ennek ellenére nagyon szép. A sárkányos viszont talán pénzkidobás volt, mivel sajnos nem áll meg a fülemen - szerintem felülre is kellene egy kis "kapocs" vagy valami, ami megtartja. Vagy az is lehet, hogy csak simán túl kicsi a fülem... de emiatt sem szomorkodom, ugyanis nem terveztem, hogy társaságban hordani fogom. Kíváncsiságból rendeltem meg, ebben fogom nézni a Trónok harca negyedik évadát :D

lila fülbevaló innen (2.74 $)
sárkányos fülbevaló innen (0.59 $)


Nektek hogy tetszenek ezek az ékszerek?
Szoktatok rendelni AliExpressről? Esetleg most is éppen várjátok az új csomagot? :)





Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. Életemben nem hallottam még erről az oldalról, de nagyon jó ékszereket rendeltél, és 2800 Ft szerintem teljesen rendben jó ár volt ennyi mindenért :)!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak néhány hónapja fedeztem fel, de csak ajánlani tudom! :) Meglepően jó az ár-érték arány :)

      Törlés
  2. Csak tervben van a rendelés, mindig összeállítok egy adott wishlist-et, de egyiket sem rendeltem még meg, pedig jóval olcsóbb, mint az Ebay, csak az a bay, hogy van min összeg megadva..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem minden eladó ad meg minimum összeget. Én például most rendeltem egy karórát, 2.88 $-ért, és ingyen szállítják, egymagában. De a legtöbb eladónál is 8-10 $ körül mozog a minimum érték, ami szerintem nem teljesíthetetlen (1 dollár értéke most 220-230 Ft körül van), és ennyi pénzért rengeteg minden lehet vásárolni :)

      Törlés
  3. Hát van pár, amikkel én már szembejöttem a kínai boltokban, de ott valahogy nem tetszettek, bezzeg a képeiden. :D Érdekes oldal, tetszik. Csak azt utálom az ilyenekbe, hogy átlag ezzel a kártyával vannak el, nem értem miért nem lehet átutalással... pedig van pár izgi dolog. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én egyikkel sem találkoztam, de lehet csak azért van mert az ékszereket a kínaiban nem mindig veszem szemügyre :D Nekem pedig különösen tetszik ez a fizetési mód, egyszerű, gyors és biztonságos :) Szerintem egy próbát mindenképpen megér! :)

      Törlés
  4. *-* hogy lehet ilyen olcsón ennyi mindent vásárolni? Még jobb árban van, mint az e-bay. Ha elkezdek nézelődni a honlapon, nálam elszabadul a pokol.. :D Amúgy nagyon jó dolgokat sikerült beszerezned, a sárkányos fülbevaló nekem is mindig birizgálta a fantáziámat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elképesztő, ugye? :D e-bay-en még soha nem vásároltam, ha jól tudom, ott csak PayPallal lehet fizetni (javíts ki, ha tévedek), és bevallom, én nagyon analfabéta vagyok az ilyen dolgokhoz. Azt sem tudtam, hogy kezdjek hozzá. Kártyával fizetni kicsit egyszerűbb :)

      Törlés
  5. Nagyon szép dolgokat rendeltél :)

    VálaszTörlés
  6. Oh, de szépségesek! Az utolsó kék köves fülbevaló és a szívecskés medálos karperec a kedvenceim! *.*

    VálaszTörlés
  7. gyönyörű ékszereket rendeltél ! egyik szebb mint a másik.... *.*

    VálaszTörlés

Flickr Images