Életképek

Ti várjátok már a Glamour-napokat? :) Én most az F&F kuponnak örültem a legjobban! Meg is ünnepeltem egy kis After Eight desszerttel. ...

Ti várjátok már a Glamour-napokat? :) Én most az F&F kuponnak örültem a legjobban! Meg is ünnepeltem egy kis After Eight desszerttel. Kicsit fura íze van, olyan, mint egy csokoládés fogmosás, de én imádom. Mióta újra elkezdődött a suli, megint azt veszem észre, hogy egyre kevesebb időm van a blogra... De örömmel látom, hogy a rendszeres olvasók száma lassan, de mégis egyre nő! :) Köszönöm Nektek, hogy olvastok. Igyekszem majd sok DIY-bejegyzést hozni, rengeteg ötletem van, már csak idő kell, hogy megvalósítsam őket. A hétvégén igazság szerint lett volna időm írogatni, de Viktor most több napig itthon volt, és mivel szülinapom óta nem láttam, minden együtt töltött percet igyekeztem kihasználni. Közben írnom kellett egy filmkritikát írásgyakorlatra, és ideje lenne gyakorolni a felsőfokú angol nyelvvizsgámra is, amely október 4-én lesz... Majd meglátjuk, hogy sikerül :) 



Tulajdonképpen nincs nagy szükségem erre a nyelvvizsgára, azért szeretném letenni, mert nagyon megszerettem az angol nyelvet, angolul olvasok könyveket, blogokat, és nézek filmeket, stb... Bár megszólalni nem nagyon szeretek, még mindig félek attól, hogy nem jól ejtem ki a szavakat :D Kicsit úgy érzem, nem készültem annyit erre a vizsgára, mint amennyit kellett volna. De úgy vagyok vele, hogy a már megszerzett tudást nem lehet senkitől elvenni. Na meg persze még soha nem buktam meg semmilyen vizsgán életem során, és hármasnál rosszabb jegyet nem kaptam még az egyetemen sem (azt is csak kétszer), úgyhogy ha esetleg nem sikerül - nos, hát éppen itt az ideje, hogy megtapasztaljam a bukást is.


A kötelező tárgyak felvétele reggel nyolctól kezdődött nekünk - már fél hatkor kipattantam az ágyból. Kisebb-nagyobb idegösszeomlásokkal fűszerezve, de sikerült olyan órarendet összeállítanom, amilyet szerettem volna. A tesi felvétele ennél is durvább volt, egyenesen hajnali négykor kellett felkelnem, és folyamatosan frissítgetni a Neptunt, hogy reggel hatkor felvehessem a dinamikus jógát. Nagyon kíváncsi voltam, milyen lesz, kicsit izgultam is előtte... Ma volt a második jógaórám, és nagyon szeretem! :) Elég megerőltető, de nem olyan izzasztó módon. És mindig relaxálunk a végén, szól a nyugis zene... Teljesen felfrissülök jóga után :)


A visszaköltözéskor rájöttem, hogy sokkal nagyobbnak tűnik a ruhatáram, ha bőröndbe pakolom.



Egyszerű fehér füzeteket öltöztettem új ruhába: a bal oldali "köntöse" egy régi Cosmopolitan-ből van, a jobb oldalit pedig barna csomagolópapírral vontam be, és tortapapírral díszítettem. 


Néhány hete (minden bátorságomat latba vetve) készítettem ezt a képet. Talán megharagudott rám ez a méhecske (vagy darázs? sosem tudom őket megkülönböztetni...) amiért háborgattam, és tegnap tettleg torolta meg a sértést: biciklizés közben levettem magamról a pulcsimat, és mire visszavettem, már bent ficánkolt a darázs a pulcsi ujjában, és fullánkját az alkarhajlatomba döfte. Azt hittem elájulok, mire kikapirgáltam a fullánkot a bőrömből. Hála az égnek nem vagyok allergiás a csípésére, de nagyon fájt, és ocsmányul feldagadt, még most is tiszta piros a bőröm. Ezzel háromra emelkedett az életem során átélt méh (darázs?) csípések száma.

És a mai nap híre: alig negyedórával azelőtt, hogy elindultam Debrecenbe a jógaórámra, ajánlott küldemény érkezett a nevemre. Az első AliExpress-rendelésem!!! *-* Meglepően jó minőségű ékszerek érkeztek, szinte fillérekért! Mindennel nagyon elégedett vagyok, holnap lefényképezem a szerzeményeimet, és meg is mutatom majd Nektek! :)


Kellemes hétfő estét kívánok Nektek, legyen szép hetetek! :)






Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Nagyon jók lettek a füzetek. Én is régi újságokból vágtam ki képeket és azzal dobtam fel őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek! :) Biztosan a tieid is nagyon jól sikerültek :)

      Törlés
  2. Tetszenek a képeid :) Imádom az After eight-et, régebben kipróbáltam rendeltetésszerűen és tényleg működik :D (mármint elvileg régen elalvás előtt ették, hogy friss legyen a lehelletük; én azért mostam utána fogat :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :) Én is valahogy mindig este kívánom meg, meg egyszerre nem is bírok belőle sokat enni, így ki fog tartani még egy darabig :D

      Törlés

Flickr Images