Életképek

Viktortól ezt a csodaszép kis kalitkát kaptam a 20. születésnapomra. Bár nincsen madárkám, mégis évek óta egy ilyenre vágyom :D Amint látj...

Viktortól ezt a csodaszép kis kalitkát kaptam a 20. születésnapomra. Bár nincsen madárkám, mégis évek óta egy ilyenre vágyom :D Amint látjátok, mécseseket helyeztem el benne, de szerintem karácsonyfaégőkkel is jól fog mutatni, vagy virágot is lehet beletenni, de üresen is nagyon szép. Körülbelül másfél éve célozgatok szegény Viktornak, hogy mennyire szeretnék egy ilyet, és most végre vette a lapot :$ Nagyon-nagyon örültem neki - de persze közel sem annyira, mint annak, hogy együtt lehettünk a születésnapomon. 


Idén a szülinapomat rendhagyóan ünnepeltem. Eredetileg hatalmas bulit akartam, limuzint is szerettem volna bérelni, hiszen egyszer vagyok húsz éves, adjuk meg a módját! De sosem lehet előre tudni, Viktor itthon lesz-e vagy nem, és tudtam, hogy nélküle biztosan nem érezném jól magamat. Végül úgy alakult, hogy a születésnapomra pont haza tudott jönni (de sajnos csak egy napig lehettünk most is együtt...) Így már késő volt belefogni a buliszervezésbe, de őszintén szólva nem is lett volna hozzá kedvem. 

Így hát este elmentünk vacsorázni a szüleimmel, a nagymamámmal és Viktorral. Ezután pedig a legjobb barátnőmmel és a barátjával (akinek szintén aznap volt a születésnapja) négyesben elmentünk egy itteni szórakozóhelyre. A spontán este végül jól sikerült, de a Kulacsból bizony már kiöregedtünk :D Ez Berettyóújfalu "diszkója", amit a 15-16 éves korosztály ural (vagy a még fiatalabbak). Persze nem ítélkezem, én is 15 éves voltam, amikor a kulacsos-korszakomat éltem. Több, mint egy éve nem jártam ott, és nagyon furcsa volt :D


Egy kis elő-szülinapi ajándék aputól: szilvalekváros gőzgombóc :P


Unatkoztam.. szerelmes körték :D


Hogy tetszenek a képek? 
Ha Ti is tanulók vagytok, hogy viselitek az iskolakezdést? :)






Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. Nagyon csinos voltál! Boldog szülinapot utólag is! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot! A kalitka gyönyörű szép, én is régóta vágyom egy hasonlóra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Nekem is régi álmom vált valóra... :)

      Törlés
  3. Nagyon szép képek! Gyönyörű az a kalitka :))

    VálaszTörlés

Flickr Images