Summertime sadness

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem augusztus vége felé mindig elfog egyfajta szomorúság. Nem szeretném, hogy a nyár véget érjen...

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem augusztus vége felé mindig elfog egyfajta szomorúság. Nem szeretném, hogy a nyár véget érjen. Igaz, nagyon várom, hogy elkezdődjön az egyetem, viszont annyira megszoktam már az itthonlétet, hogy nem vágyom túlságosan vissza Debrecenbe :D Hamarosan jön a rossz idő is, és bár reménykedek benne, hogy lesz még kánikula szeptemberben is, igyekszem kihasználni az utolsó nyári napokat, ami az öltözködést illeti.




Ezeket a képeket anyu készítette tegnap rólam, és be kell vallanom, nagyon büszke vagyok rá, ugyanis egyre ügyesebben kezeli a fényképezőgépet! :D Láthatjátok, a második képen milyen művészi módon fókuszált rá a vékony levelekre (igaz, véletlenül, de ez lényegtelen). Egyébként a házunk szinte teljesen be van futva vadszőlővel, nem is értem, eddig miért nem használtam ki ezt az adottságát - szerintem ennél jobb hátteret nehezen tudnék találni! :)



Nektek hogy tetszik ez az összeállítás? :)






Olvastad már?

7 hozzászólás

  1. De jó, először azt hittem, ez egy egybe ruha :) Ezzel a rózsás kis mellénnyel pedig annyira esküvői hangulatot kelt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyik barátnőm is azt hitte, hogy ez egy miniruha :D Fényképen annyira nem látszik, de a szoknya fehér, a top pedig inkább bézsszínű :) Szívesen elmennék már egy esküvőre is, de a közeli rokonaim közül már mindenki férjhez ment, a barátnőimmel pedig még "nem vagyunk eladósorban" :DD

      Törlés
  2. Ez a rózsás boleró valami csodaszép! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Nagyon megörültem, amikor rábukkantam, nem is értem, miért nem hordtam eddig :)

      Törlés
  3. nagyon cuki a rózsás mellény:) mielőtt láttam volna honnan van, már akkor tudtam, hogy ilyen különleges darabot csak turiban lehet szerezni :)

    VálaszTörlés

Flickr Images