Kecsegés-zug ~ pihenés Gyomaendrődön

Viktor végre hazajött Szombathelyről, és most én is itthon voltam, így egy hónap után végre találkozhattunk! Soha nem töltöttünk még ily...

Viktor végre hazajött Szombathelyről, és most én is itthon voltam, így egy hónap után végre találkozhattunk! Soha nem töltöttünk még ilyen sok időt egymástól távol, főleg ennyire távol... Közben két és fél évesek lettünk, így ezt is meg kellett ünnepelni! Egy ismerősünknek van egy kis telke Gyomaendrődön, a Kecsegés-zug nevű részen, két lakókocsival, és felajánlotta, hogy néhány napot eltölthetünk ott. Így pénteken délben el is indultunk, nagy örömömre én vezethettem, ami ilyen kánikulában nem is volt olyan élvezetes... Apu és Viktor pecáztak is, bár nagy halat sajnos nem sikerült fogniuk, de ettől függetlenül jól éreztük magunkat. Csónakáztunk is (nagyjából végül evezni is megtanultam...), meg fürdőztünk a Holt-Körösben. Viktor ugrált is a vízbe, de én annál gyávább vagyok.. :D




Annyi szúnyog gyűlt össze a lakókocsinkban, hogy hajnali ötkor kiköltöztünk Viktorral a fűbe, és ott aludtunk tovább. Még soha nem aludtam a szabad ég alatt, de nagyon jó volt. Ezt a képet anyu készítette rólunk nagy cselesen... sőt, a felkelő napot is lefényképezte, és el vagyok képedve a fotóstudományán :D 


Ti jártatok már Gyomaendrődön? :)




Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Jó képek lettek. :) Gyomára jártam gimibe, és apukám is oda valósi, szóval elég rendszeresen járunk oda :D Szerintem elég unalmas, nyaralni nem mennék oda, de ettől függetlenül szeretem Gyomát, sok kedves emlék fűz oda :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát meg is értem, hogy neked már kissé unalmas, így én is biztosan annak érezném! Szerencsére még csak másodjára jártam itt, és nagyon tetszett :)

      Törlés
  2. De jó lehetett, habér a sok szúnyogot nehezen viselem. :DD Egyszer kiskoromban apuékkal béreltünk egy lakóbuszt és azzal mentünk ki külföldre, hihetetlenül élveztem, egészen sajátos hangulata van egy ilyen nyaralásnak. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ne is mondd, mindkét lábam tele van piros pöttyökkel, két napig csak vakaróztam :D Ó, biztosan nagyon jó élmény lehetett :) Egyszer én is szívesen útra kelnék így :)

      Törlés
  3. Én is nagyon szeretnék egyszer egy lakókocsit! Megint szépek a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, szerintem nagyon jó módja az utazásnak! :) Örülök, hogy tetszenek a képek :)

      Törlés

Flickr Images