I hear the birds on the summer breeze

A mai egy kombinált bejegyzés, melyben egy könnyű, nyárias összeállítást mutatok meg nektek, ugyanakkor arra is fény derül, hogyan lehet...

A mai egy kombinált bejegyzés, melyben egy könnyű, nyárias összeállítást mutatok meg nektek, ugyanakkor arra is fény derül, hogyan lehet újrahasznosítani a régi, megunt darabokat :) Mindössze egy kis kézügyesség és fantázia kell hozzá!



Ezt a pólót a New Yorkerben vásároltam, négy évvel ezelőtt, és bár a mintája nagyon tetszik, őszintén megmondom, nem sokszor volt rajtam. Pár napja kiürítettem a szekrényemet, mivel eltökélt szándékom, hogy a sosem hordott ruháimtól megszabadulok - ettől a pólótól viszont nem tudtam megválni, inkább átalakítottam kicsit :)


Szerencsére a hippi stílus újra nagy divatnak örvend - szivárványos színek és rojtok minden mennyiségben... Így hát a pólómat átszabtam topnak (ceruzával felrajzoltam a vonalakat, mielőtt kivágtam, így sokkal könnyebb). Ezután felvettem a topot, és ceruzával megjelöltem, hogy a hasamon meddig kell felvágni. Majd a legmacerásabb rész következett: a felsőt alulról felfelé vékony csíkokra vágtam elöl-hátul. Végül pedig a csíkok alját is levágtam, hogy ne maradjon rajta beszegett rész. És készen is van az új felső! 

A képeket Viktor készítette rólam. Nem igazán az a "fotózkodós-típus", (néha szerintem kicsit az agyára is megyek...) de amikor megijedtem egy darázstól, sikerült rólam egy módfelett nevetséges képet csinálnia, úgyhogy utána már ő is élvezte :D


Ritka pillanat, a tetoválásom is látszik! Néha el is felejtem, hogy ott van, úgy megszoktam már :)

Felső: New Yorker (átszabott)
Nadrág: Ázsia Centrum (régi)
Karkötők: saját készítésűek 
Cipő: Ázsia Centrum
Táska: turkáló
Öv: turkáló


Nektek hogy tetszik ez az összeállítás? 
Ti is szoktatok megunt ruhákat átalakítani? :)




Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. Tök jó lett a felső :) És nagyon jók a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :D Köszönöm szépen, kedves vagy! :)

      Törlés
  2. milyen jó barna bőröd van :) jól ez a szett neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igyekszem kihasználni az utolsó napsütéses napokat és még jobban lebarnulni :D

      Törlés
  3. Szuper ez a felső, nagyon jó lett! Mit olvashatunk a tetoválásodon? *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) A Carpe Diem felirat van rámtetoválva, 17 évesen csináltattam, bár már nem mindig eszerint élek sajnos... :$ :D

      Törlés
    2. Azt hiszem, akkor nekem is kéne egy ilyen tetkó, sajnos nekem sem igazán sikerül eszerint élnem! :DD

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a felső! :) Tök jó lett! Jól áll neked.

    VálaszTörlés
  5. Baromi jó ötlet, ráadásul nem is bonyolult megcsinálni!!! És nagyon jól áll :)!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik! Köszönöm! :))

      Törlés
  6. Múltkor vettem egy ilyen fazonú toppot a turiban és úgy megtetszett, imádom hordani így nyáron*_* Most viszont ötletet adtál /igen sügér vagyok, hogy magamtól nem jutott eszembe:D/, hogy miként alakíthatom át az összes megunt pólómat!:D

    VálaszTörlés

Flickr Images