Fotózás - Dreams come true

Pár napja a legjobb barátnőmmel elhatároztuk, hogy sort kerítünk egy fotózásra. Nagyon izgatott voltam, mert az új fényképezőgépemet még...

Pár napja a legjobb barátnőmmel elhatároztuk, hogy sort kerítünk egy fotózásra. Nagyon izgatott voltam, mert az új fényképezőgépemet még ki sem próbáltam igazán, ami a portréfotózást illeti. Nem nagyon értek sem a gépekhez, sem pedig a fotózáshoz, nem ismerem a szakkifejezéseket sajnos, de tudtam, hogy olyan képeket szeretnék, amelyeken mi "élesek vagyunk", a háttér meg elmosódott.... :D Remélem, tudjátok, miről beszélek! Szerintem egészen jó képeket tudtunk készíteni egymásról, és végre teljesült a régi álmom: az álomfogós fotó. Kicsit biztosan hülyének néztek minket az arrafelé járó emberek, mert a kocsiban többször is átöltöztünk, de  megérte :) 




Ennek a ruhának (H&M) olyan gyönyörű a háta, viszont ritkán hordom, mert engem egy hálóingre emlékeztet, nem érzem magam túl jól benne sajnos... :(




Nektek hogy tetszenek a képek? :)



Olvastad már?

15 hozzászólás

  1. Tényleg jó képek lettek :) Végre még valaki aki a szakkifejezések helyett a "élesek vagyunk", a háttér meg elmosódott használja :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, barátnőm nevében is :) Kicsit szégyellem, hogy nem értek hozzá, de attól még nagyon szeretek fotózni :D De annak örülök, hogy nem csak én vagyok így vele! :D

      Törlés
  2. Az az első. *-*
    Amúgy meg sose bánd, a szakszavak a fényképészetben csak a nyomó fotósoknak valók, akik azt hiszik, hogy jobbak lesznek a képeik a hivataloskodástól. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, igazad van, bár szerintem ők nem értenének egyet velünk... :D

      Törlés
  3. Nagyon hangulatos képek, a fehér csipkeruha pedig olyan csodás, szerintem bátran viseld! :) Nekem is a mindenem a homályos háttér-éles téma, de sajnos rá kellett jönnöm, hogy ehhez nem mindegy, hogy milyen objektívet használok. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a képek :) Igazából a ruhát tavaly vettem nyaralásra, valahogy itthon soha nem szánom rá magam, hogy viseljem...
      Ó, látod, én sajnos ehhez sem értek.. :D Még most kezdem csak felfedezgetni a fényképezőgépemet, amit karácsonyra kaptam, szóval annak is örülök, hogy ilyen képeket is össze tudok már hozni vele :)

      Törlés
  4. Nagyon jó képek lettek, főleg azok a naplementés, álomhálósak :-)
    Azt a rucit meg hordd nyugodtan -főleg feltűzött hajjal-, mert jól áll, és nemhálóinges :)
    Itt egy online képszerkesztő, ha gondolod, próbálgasd :)
    pixlr.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon aranyos vagy :) Hú, ezt a képszerkesztőt eddig nem ismertem, és lehet nem hiszed el, de most úgy érzem, egy világ tárult ki előttem :D Köszönöm szépen :P

      Törlés
  5. Nagyon szép képek :) Nekem legjobban a két álomfogós kép tetszik! Azok gyönyörűek :)) és nagyon tetszik a barátnőd kék ruhája!

    VálaszTörlés

Flickr Images