Életképek

Csendesen telnek a napjaim... Véget ért az angol tanfolyamom (június végétől majdnem augusztus közepéig tartott), a nyelvvizsga pedig ...

Csendesen telnek a napjaim... Véget ért az angol tanfolyamom (június végétől majdnem augusztus közepéig tartott), a nyelvvizsga pedig csak októberben lesz. Viktor az idő nagy részében Szombathelyen van, az egyetem sem kezdődött még el, szóval lógatom a lábamat. Szabadidőmben elkezdtem főzni tanulni, de úgy igazán - szégyellem ugyanis, hogy sütöm a jobbnál jobb tortákat, de még egy túrós csusza is kifog rajtam (bizony, túl sótlan lett...). Ez elég nagy szégyen, főleg mivel kilenc nap múlva húsz éves leszek (ez is lehangol kissé, nem vagyok hajlandó feldolgozni, hogy még tíz év, és harminc leszek!!!) 



Már érzem az ősz közeledtét a levegőben, és erre ráérősít a hatalmas csokor sóvirág a teraszunkon. Elkezdtem bevásárolni a harmadik félévre: a második képen látható füzetekkel remélem, élmény lesz a tanulás... :D Igyekszem kiélvezni a nyár utolsó napjait, Gömböckézek, pihenek, babalátogatókba járok, szorgalmasan sütöm a tortákat (és újabban még fánkot is). Holnap egyik jó barátnőmmel a Kun László Fesztiválra indulok Körösszegapátiba - Viktor szerint "rámfér a buli" :D Csak hogy be ne savanyodjak, húsz éves "vénasszony" létemre.







Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Az első kép a kedvencem, de mindegyik nagyon hangulatos, a fánktól pedig megéheztem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a képek! :) Most, hogy mondod, én is megkívántam.. Lehet, hogy gyorsan készítek is egy kis adagot :D

      Törlés

Flickr Images