Életképek

Bodzás üdítő gyümölcsökkel + medencézés = tökéletes délután itthon :)

Bodzás üdítő gyümölcsökkel + medencézés = tökéletes délután itthon :)



Néhány régebbi képet is megmutatok most Nektek :) Ezt az édes kis angyalkás ékszertartó dobozkát még július elején vásároltam. Benne vagyok a Hajdú-Bihari adok-veszek nevű csoportban facebookon, és ott bukkantam rá. 


A középiskolai barátnőimmel tartottunk egy kis főzős-medencézős délutánt (és estét) nálunk, mivel március óta nem találkoztunk. Nagyon jó érzés időről-időre összejönni és beszélgetni :) Néha hiányzik a gimi, bár amikor még oda jártam, már alig vártam, hogy elszabadulhassak onnan és mehessek végre egyetemre :D Most sem bánom, hogy vége, de jólesik kicsit nosztalgiázni :)


Milyen jó, hogy az utcánk végén van a Berettyó-part. Néha felpattanok a biciklimre és fotózok egy sort :)


Jólesik a sör ilyen melegben :) Néha kicsit túlzásba is viszem, és másnap fáj a hasam rendesen :D


A kávéról még mindig nem tudok lemondani... 
...és végül egy édes kép Gömböcről, amikor még kisbaba kutya volt :)











Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Jó képek :) Az a sárga körömlakk nagyon szép

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó képek :) Jól áll a sárga körömlakk a barna bőrödhöz! És nagyon szép lett a kép, amit a Berettyó-parton csináltál :)

    VálaszTörlés

Flickr Images