Dagonyázó malackák - szülinapi torta

Anyukámnak ma van a szülinapja! :) Még tegnap készítettem neki ezt a cuki malackás tortát. Már rég elterveztem, hogy ilyet fogok neki sütn...

Anyukámnak ma van a szülinapja! :) Még tegnap készítettem neki ezt a cuki malackás tortát. Már rég elterveztem, hogy ilyet fogok neki sütni, neten láttam az ötletet. A belseje egyszerű túrótorta, a receptet itt találjátok, érdemes kipróbálni, mert nagyon finom! Egyedüli hátránya az, hogy időben el kell készíteni, mivel a krémnek sokáig kell dermednie (szerintem egy éjszakát minimum, hogy szépen ki lehessen csatolni a kapcsos tortaformát).



A díszítés rendkívül egyszerű. A malackákat marcipánból gyúrtam - talán túl rózsaszínek lettek, mert valamilyen rejtélyes okból az újfalui Tesco polcairól eltűntek az előre színezett marcipánmasszák, így kénytelen voltam a natúr Dr. Oetker marcipánt ételfestékkel színezni, és kicsit túl sokat cseppentettem bele. De szerintem így is aranyosak lettek :) A torta teteje olvasztott étcsokoládéval van bevonva. Az olvasztott csokival nagyon gyorsan kellett dolgozni, mert a hideg túrótortán fél perc alatt megdermedt. Ezután rápakolásztam a kismalacokat, és a tortát bekerítettem mogyorókrémmel töltött ostyarudakkal :) 


Nektek hogy tetszik? :)



Olvastad már?

18 hozzászólás

  1. Hát ez valami imádni való lett, nagyon aranyosak a malackák (és szerintem nem túl rózsaszínek). Nem győzlek dicsérni, mindig olyan szép tortákat készítesz *-* gondolom anyud is nagyon örült neki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon aranyos vagy, köszönöm :) Bizony, örült neki nagyon, egy kis malacpopót rögtön be is falt :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök, hogy így gondolod :)

      Törlés
  3. Áh, már a körberakott ostyákkal megvettél! (melyik ostya, honnan van?) Egyébként szívesen látnék egy felvágott képet is (tudod, csak h kínozzam magam) :) Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Tescóban vettem, Bonbonetti Bonstick a neve :D Sajnos nem olyan szép ez a torta felvágva, mivel nem számoltam azzal, hogy az olvasztott csoki egyszercsak megdermed... :D Túl vastag lett a csokiréteg, így nagyon csúnyán lehetett csak felvágni - na meg már mire elolvastam a hozzászólásod, nem is maradt a tortából :D

      Törlés
  4. Imádni valóan aranyos lett. Anyunak is megmutattam, ő is nagyon szép tortákat készít és szereti is csinálni. Nagyon tetszett neki is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm - és anyukádnak is :) Jólesik, ha egy másik cukrász megdicséri a munkámat :P

      Törlés
  5. Irtó cuki lett ez a torta, nagyon kreatív! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik! :))

      Törlés
  6. jaj, ez nagyon jó, mindig irigykedem, hogy milyen ügyes vagy!:) én is megnéznék amúgy 1-2 tortát felvágva, hogyha lehetne :)
    szoktál amúgy ilyen cukrász blogokat, műsorokat nézni? vagy honnan gyűjtöd az ötleteket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak egy kis türelem meg fantázia kell hozzá :) A triplacsokis málnatortáról készült felvágott kép, ez a torta sajnos hamarabb elfogyott, mint hogy elolvastam volna a hozzászólásokat, de a jövő heti tortáról felvágott képet is készítek, ha ennyien szeretnétek! :)

      Szoktam ilyen műsorokat nézni, de elég ritkán... főleg neten keresgélek ötletek után, meg néha megszáll az ihlet és magamtól találom ki, milyen tortát fogok sütni :D

      Törlés
  7. Annyira ötletes :D Nagyon édesek a malacok, és fogadok, hogy legalább annyira finom is volt a torta, mint amennyire jól néz ki. :) Borzasztóan ügyes vagy, várjuk a következő mesterművet. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik :) Én sajnos nem vagyok oda annyira a túrótortáért, de ez a szüleim kedvence, úgyhogy hamar elfogyott, főleg mert kisebb méretű tortaformát használtam... Apukámnak kb. a torta negyede számít egy szeletnek :D Remélem, a jövő heti tortával sem okozok majd csalódást, már az ötlet meg is van.. :)

      Törlés
  8. jajj hát ez nagyon aranyos:)
    És az a malacfenék...behaltam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök, hogy tetszik :D

      Törlés
  9. Nagyon jó! :) Én is a héten hasonlót fogok csinálni a páromnak, csak az teljesen egészében csokitorta lesz. :) A marcipán malacokon gondolkodtam eddig hogy hol kapok hozzá alapanyagot, de a megfestett marcipán is megfelelő végülis. :) Köszönöm az ötletet!
    Eni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ajánlani tudom a Dr. Oetker marcipánt, mert könnyű színezni és formázni is! :) Remélem, jól sikerül majd a Te tortád is, biztosan nagyon fog neki örülni a párod! :)

      Törlés

Flickr Images